Echt niet normaal zo mooi! (en dat al na het zien van een foto, wat zal dat vnvnd dan wel niet worden
 Echt niet normaal zo mooi! (en dat al na het zien van een foto, wat zal dat vnvnd dan wel niet worden  ) Echt, hoe gaaf is die bak wel niet
 ) Echt, hoe gaaf is die bak wel niet  

Echt niet normaal zo mooi! (en dat al na het zien van een foto, wat zal dat vnvnd dan wel niet worden
 Echt niet normaal zo mooi! (en dat al na het zien van een foto, wat zal dat vnvnd dan wel niet worden  ) Echt, hoe gaaf is die bak wel niet
 ) Echt, hoe gaaf is die bak wel niet  

) zou ik zeggen
 ) zou ik zeggen  .
 .

Geen metaal model maar dat is totaal niet te zien en zo ligt weegt die ook nietThomas Bol schreef:Wat beteken resinmodel?
Oke! Bedankt.De_Modelautogarage schreef:Geen metaal model maar dat is totaal niet te zien en zo ligt weegt die ook nietThomas Bol schreef:Wat beteken resinmodel?
Klopt inoplage van 20 stuks waarvan dit toch de kleur is die het meest gewild en is en dus al schaars is.Thomas Bol schreef:Deze is toch handgemaakt?

Als je goed kijk ook de spiegelsMontezemolo schreef:Ik mis alleen de Flying Lady op de grill
 .Die zitten nog in de doos aangezien ik hem toch niet uitstal.
 .Die zitten nog in de doos aangezien ik hem toch niet uitstal.