Rossi in de A1GP en Rally

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Plaats reactie
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Rossi in de A1GP en Rally

Bericht door Markopolo »

MotoGP-legende Valentino Rossi is in gesprek met A1GP Team Italië voor een stoeltje voor het komende seizoen. Dit is door het team bevestigd.

Teammanager Piercarlo Ghinzani is een vriend van Rossi en zou hem dan ook graag in zijn team willen hebben. Rossi zal waarschijnlijk niet het gehele seizoen kunnen rijden vanwege verplichtingen bij het Yamaha MotoGP-team.
The Doctor is niet altijd een motorcoureur geweest, want voor hij met motorracen begon, heeft hij nog deelgenomen aan verschillende kartkampioenschappen en leek hij op weg naar een Formule 1 carrière. Maar vanwege de hoge kosten is hij verder gegaan in de minibikes.
rpi
Schaal: 1:18

Re: Rossi in de A1GP

Bericht door rpi »

Bedankt Markopolo.

Je berichtje was voor mij, als verwoed Rossi fan, aanleiding dit boek in de aanbieding voor € 11 te kopen:
(aanklikbare foto)
Afbeelding

En er komen weer mooie modellen aan, in augustus wordt de Assen Yamaha M1 verwacht (in Fiat 500 kleurstelling, zie mijn avatar)
Jolly Club

Re: Rossi in de A1GP

Bericht door Jolly Club »

Dan is dit berichtje wellicht ook interessant…

Volgens http://www.rallye-magazin.de is the Doctor druk in de weer om opnieuw deel te gaan nemen aan GB Rally Wales, ditmaal in een Focus WRC van Ramsport (waarmee Rossi ook dit jaar gaat proberen de Rallyshow in Monza voor de derde keer te winnen) !!

Vorig jaar zou dit ook gaan gebeuren, maar liet Rossi verstek gaan omdat de broodnodige test-werkzaamheden voor Yamaha terecht voorrang kregen.

Klik hierrrr voor het hele bericht.

Hoop dat het deze keer wel doorgaat :worshippy:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
rudie20vt
Schaal: 1:43

Re: Rossi in de A1GP en Rally

Bericht door rudie20vt »

oke allemaal goed nieuws dacht ik zo.
Afbeelding
supernova

Re: Rossi in de A1GP en Rally

Bericht door supernova »

Ik lees dit nieuws nu pas, maar ik kijk er in al naar uit om Rossi in die nieuwe A1GP wagen te zien racen. :worshippy: Dat kan nog wel eens een publiekstrekker voor de serie worden, want aansprekende namen heeft een klasse als de A1GP hard nodig.
Plaats reactie