ben ik het wel mee eens, maar voordat schumi en de zijnen tot die dominantie kwamen is er ook een hoop tegenslag aan vooraf gegaan. In de tijd van schumi deed hij ook zelf de tests tussen de races door. de laatste 2 jaar zie je steeds vaker dat de vaste testrijder luca badoer die taak steeds meer op zich neemt.
Voor Domenicali en zijn staf had het een gespreid bedje moeten zijn, terwijl Todt, Byrne, Brawn en Schumachert het destijds helemaal van de grond op moesten bouwen. Ik vind het een prestatie op zich dat Domenicali en zijn mannen er in slagen er zo'n bende van te maken.
Schumacher zal als coureur zeker in staat zijn geweest technische input te geven aan de ingenieurs. Kimi is naar mijn idee een man die niet eens geinteresseerd is in Formule 1 buiten een race-weekend om, en Massa is denk ik wel geinteresseerd en gemotiveerd maar mag je qua capaciteiten inderdaad niet op hetzelfde level inschatten. Vind het in elk geval mooi om te zien hoe Massa Raikkonen in de schaduw zet. Menigeen had verwacht dat kimi gehakt van hem zou maken, maar voorlopig lijkt ie op wilskracht aardig mee te komen. Daarnaast heb ik van hem dit jaar al heel wat meer (fraaie) inhaalacties gezien dan van 'the God of overtaking' himself.
Nog groter is echter naar mijn idee de invloed van het gemis van Jean Todt en Ross Brawn. Je ziet Honda in de verraderlijke Silverstone GP naar het podium rijden, terwijl men bij Ferrari er nota bene voor koos om heel geen banden te wisselen.
Bij McLaren (= Hamilton) klopt het op dit moment gewoon. De wagen gaat niet stuk en Hamilton heeft geen paniek, dan zie je de punten vanzelf binnen rollen. En de 3e prijs voor Toyota in Hongarije was een leuk dagprijsje... die zie ik nog geen seizoen op dit niveau presteren.