AUTOart 1:18 straat discussie topic

Autofan
Schaal: 1:18

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door Autofan »

Ricardo schreef:
Autofan schreef:Kan niet wachten. Doe mij maar een rode. :P
Volgens mij brengen ze eerst de zwarte uit :mrgreen:
Klopt, dus moet nog even gedult hebben. :( Ze stellen me wel op de proef, ook al met de Koenigsegg.
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

De zwarte Vipert is nu op diverse sites te koop :mrgreen:
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Mensen, even een vraagje hoe zit het nu met de JAGUAR XK-SS 1956 STEVE MCQUEEN PRIVATE COLLECTION ?
Ook al gepost in de andere topic, maar zag later dat je er niet in moet discuseren, sorrie daarvoor. Ik wil graag weten hoe het zit met dat model. Zie geen updates op het eerste gezicht, zou het gewoon een heruitgave zijn? Had ik in ieder geval van AA nooit verwacht dat ze het zo simpel zouden aanpakken.

Jammer trouwens van het bericht dat AA's weer duurder worden. Wat is nu de richtprijs voor straatauto's uit de milenium uitgaven en de gewone performence uitgaven?

Iemand trouwens ook enig idee wat er met de Range Rover Sport gaat gebeuren, komt deze ooit nog?
Autofan

Bericht door Autofan »

Ricardo schreef:De zwarte Vipert is nu op diverse sites te koop :mrgreen:
Ik zie de rode inmiddels ook op ebay. :D Ik zal nog even mijn geduld bewaren tot a.s. zaterdag. Al is het maar dat ik de zwarte dan zeer waarschijnlijk kan beoordelen. ;)
Afbeelding
Autofan

Bericht door Autofan »

lambo schreef:LAMBORGHINI DIABLO 6.0 - YELLOW

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Reageren mag, maar niet in dit topic maar in het discussie-topic
Jummie. :drool: Grrr, nog meer om op te wachten. :x
Afbeelding
simpen

Bericht door simpen »

Dat stuur staat veel te laag !
Hopelijk veranderen ze het nog
Daan

Bericht door Daan »

Ja valt echt wel op, niet echt iets voor autoart :eh:
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Fouten maken niet echt iets voor AA? Veranderen? :lol:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
lambo

Bericht door lambo »

1:18 24/7 schreef:Fouten maken niet echt iets voor AA? Veranderen? :lol:
Ik heb nog een van de eerste diablo's gtr van Autoart met de luchtinlaat aan de zijkant verkeerd, hebben ze op de latere versies wel hersteld.
Afbeelding

Nadat ze iets uitgebracht hebben veranderen ze weleens wat ja, zoals de vermelding van Le Mans 2004 op mijn 2005 Corvette...
Maar zo dicht bij de release zie ik het niet gebeuren, misschien voor de herdruk als die er komt...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Foutloos haha, jah dat is wel een appart voorbeeld. Het stuur zit inderdaad wel op een vreemd laag niveau.

Maar weet iemand iets meer over mijn drie gestelde vragen, qau inhoud :oops:

Mr. Dj M. schreef:Mensen, even een vraagje hoe zit het nu met de JAGUAR XK-SS 1956 STEVE MCQUEEN PRIVATE COLLECTION ?
Ook al gepost in de andere topic, maar zag later dat je er niet in moet discuseren, sorrie daarvoor. Ik wil graag weten hoe het zit met dat model. Zie geen updates op het eerste gezicht, zou het gewoon een heruitgave zijn? Had ik in ieder geval van AA nooit verwacht dat ze het zo simpel zouden aanpakken.
Waarschijnlijk gewoon een heruitgave ja, waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Waarom zou je dat van AA niet verwachten? Is ook maar gewoon een bedrijf dat centjes wil verdienen...
Mr. Dj M. schreef:Jammer trouwens van het bericht dat AA's weer duurder worden. Wat is nu de richtprijs voor straatauto's uit de milenium uitgaven en de gewone performence uitgaven?
Geen idee hoe dat zit qua verschillen maar wat zijn de richtprijzen? Een AA van 60 euro is tegenwoordig goedkoop, meestal zijn te rond de 80/90 of zelfs 100+ kijk maar eens bij de diverse webwinkels of ebay...
Mr. Dj M. schreef: Iemand trouwens ook enig idee wat er met de Range Rover Sport gaat gebeuren, komt deze ooit nog?
Valt niets over te zeggen, daar kan zo nog een aantal jaar overheen gaan, kan gecanceld worden of hij is er over een paar weken al!
De Diablo 6.0 is dertig jaar geleden aangekondigd, twintig jaar geleden weer gecanceld daarna weer aangekondigd en nu zit 'ie er aan te komen. De RR Sport is nog maar vrij recent (dit decennium) aangekondigd. Dus...
Afbeelding

flickr op!
St. Paul

Bericht door St. Paul »

1:18 24/7 schreef:
Valt niets over te zeggen, daar kan zo nog een aantal jaar overheen gaan, kan gecanceld worden of hij is er over een paar weken al!
De Diablo 6.0 is dertig jaar geleden aangekondigd, twintig jaar geleden weer gecanceld daarna weer aangekondigd en nu zit 'ie er aan te komen. De RR Sport is nog maar vrij recent (dit decennium) aangekondigd. Dus...
AA is nu wel redelijk "close" met Lamborghini. De Gallardo, Murcielago, Diablo GTR en Miura en eerder al de Diablo Coupe, Countach en SV. Dus het lag wel een beetje voor de hand dat dit model dan uiteindelijk ook zou komen. Met de komst van 2x Gallardo Superleggera, 2x Murcielago barchetta en 3x Diablo 6.0 gaan ze bijna Maisto al voorbij in het aantal verschillende geproduceerde modellen. En dan heeft Maisto, net als Bburago nog zo een hoog getal door de vele kleurvariaties. Effectief gezien hebben ze minder verschillende types. Kyosho heeft alleen de oudere modellen. Lijkt mij dat wat AA heeft aangekondigd op het gebied van Lamborghini toch allemaal wel gaat komen. Net als Lotus, Subaru, Porsche en Bugatti.

Landrover en AA hebben sinds 2000 niks meer samen gedaan. Wat AA dus aankondigd van LR zou ik met een dikke korel zout nemen. Daar kan zo nog heel wat tijd over heen gaan. Momenteel liggen rechten om een LR model te maken bv wel bij Maisto.

Overigens @ Boerke, wil je alle Lambo's van AA in je kast hebben staan in dezelfde kleur dan moet je nu toch echt voor zwart kiezen.... :mrgreen: Uiteindelijk krijg ik dus wel altijd gelijk. :angel: :wink:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Is mijn vraag weer, is er dan een mogelijkheidje dat AA ook de racewaggies van Lambo gaat produceren in 1:18. Dat maakt het voor mij weer interessant :)
Fruitcake
Contacteer:

Bericht door Fruitcake »

Idd, de Murcie R-GT zou erg welkom zijn :drool:

Of anders een Gallardo GT racer :thump_up:
Plaats reactie