Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wow, de Skyline even gemist, maar die ziet er goed uit. De stoel lijkt net echt polyester en de vele mooie details zijn om te smullen.
De Jägermeister Porsche ziet er ook gelikt uit, maar doordat je zulke goede foto's maakt komen de schaalfoutjes wel meer naar boven. (zoals de uitlaat afwerking)
Ne mens zou minstens één keer per maand moeten verjaren hè (om zo'n mooie updates te krijgen toch ) Proficiat nog
Die supercup vind ik ook geweldig. Streetporsches zijn m'n ding, maar daar wil ik graag een uitzondering voor maken
Enkele weken geleden ben ik voor het eerst naar de Nürburgring geweest.
En dan moest ik gewoon naar het tankstation/modelautowinkel aan de Döttinger Höhe.
Hij heeft echt heel veel modelauto's waaronder enkele oude Spark modellen tegen lage prijzen.
1 daarvan kon ik niet laten liggen.
1999 DNF Ferrari 333 SP #29 (Baldi-Policand-Pescatori) - Spark