custom "mindware" nascar
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik heb er maar één woord voor: RESPECT!
Man man, wat een engelengeduld heb jij. Je kunt terecht trots zijn op het resultaat.

Man man, wat een engelengeduld heb jij. Je kunt terecht trots zijn op het resultaat.
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Dragonfly schreef: dus alle info van welke wagen "Cole Trickle" heeft gereden is welkom
Hij reed in een Lumina, gebouwd door Hendrick motorsports( die alle wagens voor die film hebben gebouwd) en is als enige van alle filmauto's nog over. Stond in het Hendrick motorsport museum in North Carolina waar ik hem persoonlijk heb gezien (geen foto's gemaakt

Kleurenschema is afgekeken van Kyle Petty, die destijds (1989) met de echte wagen in ongeveer dezelfde kleurstelling (mello yello sponsoring) rondreed.
Ik zal morgen kijken of ik wat meer kan vinden, maar er is volgens mij een kit van te koop (geweest) van amt/monogram
BVR schreef:Alleen jammer van dat #88 op de koplampdecal
Jammer? Dat geeft hem nou net nog meer klasse!
Laatst gewijzigd door Tim op vr 12 nov 2004 22:14, 2 keer totaal gewijzigd.
hey
om ff een paar mense te woord te staan
die doorschijn is er echt wel niet meer hoor
en als deze er dan is is deze minimaal denk ik
En idd vooraan moet er nog 13 opkome maar deze decal is voor de moment nog wat aan het drogen dus komt nog wel
ontbreekt achteraan ook trouwens nog
Toch bedankt voor de commentaar hoor
:):)
Voor die film wagens ik dacht al dat dit lumina's waren maar ik zou alle wagens van hem willen maken
je hebt gele-groene city , roos-witte superflo denk ik en dan die mello yello nu nog ergens lumina's kits vinden
om ff een paar mense te woord te staan

die doorschijn is er echt wel niet meer hoor

en als deze er dan is is deze minimaal denk ik
En idd vooraan moet er nog 13 opkome maar deze decal is voor de moment nog wat aan het drogen dus komt nog wel

Toch bedankt voor de commentaar hoor

Voor die film wagens ik dacht al dat dit lumina's waren maar ik zou alle wagens van hem willen maken