ik ben richard 33 jaar oud en woon in ridderkerk
ik heb in het verleden al meerdere modelbouwdozen gedaan maar eigenlijk al jaren niets meer gedaan op dit gebied..en zeker niet helemal custom zoals dit
ik ben al jaren een fanatiek fotoshopper en kwam via zo'n forum op een project uit waar ze een auto totaal custom verbouwde en was gelijk zeer enthousiast

ik had nog een dtm model staan en kreeg gelijk leuke ideen en inpiratie dus gelijk begonnen

dit was 2 weken geleden en ik heb er een uitgebreide repo van gemaakt omdat ze dit leuk vonden om te volgen om een shopforum

hier de foto's van de bouw
de sideskirts zijn zo massief en je kunt er niet veel mee dus heb ik ze glad gemaakt en de achterbumper ook wat hoekiger en gladder gemaakt zodat het meer 1 geheel is.
de wielen zijn de originele met het hart eraf geslepen en omgedraaid , de wielen zijn nog net zo breed als origineel nu

ook een nieuw geslepen diffuser in de achterbumper en een nieuw gevormde voorbumper.
het carbon fibre in het interieur staat in de blanke lak om het wat diepte te geven..
de volgorde vd fotos klopt ik zet hem vaak in elkaar om de lijnen te bekijken en of elk onderdeel past en alles bij elkaar past
de voorbumper is 90% goed alleen nog wat scherpere lijnen erin krijgen op de hoeken
de wagen word wit en waarschijnlijk met wat zwart accenten
zoals dit op het dak :