117ayrton
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Re: 117ayrton
Love Jaguar, dus heel blij met deze mooie up-date van je , Vic

eindelijk binnen gekomen mijn peugeot 908 hdi # 7 m.gene-n.minassian-en mijn chouchou j.villeneuve
.sommige zullen het mischien nog weten dat ik verleden jaar kwijt gespeeld was door de verzending die spoorloos bleek te zijn.

verwacht nu nog de # 8 en de audi r10 winnaar van le mans 2007 hopelijk komen die deze week binnen

verwacht nu nog de # 8 en de audi r10 winnaar van le mans 2007 hopelijk komen die deze week binnen
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooiste Le Mans Peugeot ever Viktor, deze Audi-killer
Groeten Guy

Groeten Guy

- Marc540i
Mooie aanwinsten zeg,
Vooral die XJ 220
Die zou ik wel in 1:18 willen hebben
Grtz Marc.

Vooral die XJ 220

Die zou ik wel in 1:18 willen hebben

Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Weer ene schone karretje in huize Victor

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
vandaag weer wat wagentjes binnen gekregen,eerst mijn 2de peugeot van le mans 2007
peugeot 908 HDIfab # 8

de audi r10 winner le mans 2007 van spark

met dank aan de verkoper die zijn woord hield en mij deze wagens bezorgde gratis ondanks het verlies van het vorige pakkje.ik kocht ook via ebay nog deze onbrekende porsche 935/78 moby dick en kreeg er nog gratis 2 andere wagens bij omdat hij mijn site had bezocht en mij wilde belonen dat komt je niet alledagen tegen op ebay.
MOBY DICK

en de gratis ferrai bb512 le mans 1981

en ook deze was gratis van spark

peugeot 908 HDIfab # 8

de audi r10 winner le mans 2007 van spark

met dank aan de verkoper die zijn woord hield en mij deze wagens bezorgde gratis ondanks het verlies van het vorige pakkje.ik kocht ook via ebay nog deze onbrekende porsche 935/78 moby dick en kreeg er nog gratis 2 andere wagens bij omdat hij mijn site had bezocht en mij wilde belonen dat komt je niet alledagen tegen op ebay.
MOBY DICK

en de gratis ferrai bb512 le mans 1981

en ook deze was gratis van spark

Het bleek een lastige job Viktor om die Peugeots in huis te krijgen, maar uiteindelijk zijn ze er dan
...wel erg sympa van de verkoper om er gratis wat modellen bij te doen.....want ik ben er vast van overtuigd dat de schuld niet altijd bij de verkopers ligt als er iets niet wordt uitgeleverd. Heb zo onlangs ook een pakket gehad dat niet aankwam, en ik maar mailen ....en zelfs dreigen met ebay-commissie ...........Wat bleek , pakket stond al 6weken in een dispatch-hangaar in Wijnegem van taxipost in Belgie .........danK U wel Taxipost voor het achterlaten van het briefje.Dan maar zelf gaan halen en juist kunnen inhouden om de boel kort en klein te slaan......
Guy

Guy

- Powersprint
Dit zijn weer nette aanwinsten Vic! Vooral de Peug kan ik wel waarderen.Ze zien er zelfs als 1/43 nog pijlsnel uit
Ook ik vind het erg tof van de verkoper dat ie 2 gratis modellen erbij heeft gedaan. En ook nog eens niet de minsten 

met taxipost heb ik ook al zo iets voor gehad met een pak van modelissimo uit duitsland ze vonden het bij taxi post niet nodig een briefje in de bus te doen,je bent dus niet alleen guyBondracer schreef:Het bleek een lastige job Viktor om die Peugeots in huis te krijgen, maar uiteindelijk zijn ze er dan...wel erg sympa van de verkoper om er gratis wat modellen bij te doen.....want ik ben er vast van overtuigd dat de schuld niet altijd bij de verkopers ligt als er iets niet wordt uitgeleverd. Heb zo onlangs ook een pakket gehad dat niet aankwam, en ik maar mailen ....en zelfs dreigen met ebay-commissie ...........Wat bleek , pakket stond al 6weken in een dispatch-hangaar in Wijnegem van taxipost in Belgie .........danK U wel Taxipost voor het achterlaten van het briefje.Dan maar zelf gaan halen en juist kunnen inhouden om de boel kort en klein te slaan......
![]()
Guy
groeten van de viCtor

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Het blijft ook maar komen. Tussen de racemodellen door nog even het Kuifje model bekeken 

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Pracht aanwinsten en vooral de gratis exemplaren.