Formule 1 2008
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
- fish88
Re: Formule 1 2008
Races met een oeps up kwalificatie hebben meestal een leuke race, Suzuka 2005, I rest my case.

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- Silverarrow
- Niek-106
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
schitterend forumle 1 weekend.
briljante kwali, super race
Op naar de nachtrace
Niek
briljante kwali, super race

Op naar de nachtrace
Niek
- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18
Vettel verdienstelijke overwinning met de FERRARI motor.
Mooie race, zet die banen voortaan maar gerust onder water.....

Mooie race, zet die banen voortaan maar gerust onder water.....

Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
- fish88
Ohja nog geweldige overwinning van Vettelfish88 schreef:
Raikkonen word Massa's bitch de komende races

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Ongelofelijk wat dat kereltje dit weekend heeft gepresteerd. Pole rijden en de race winnen in een Toro Rosso is wat mij betreft onmogelijk, zelfs in de regen. Het is dat ik Schumacher tijdens de race aan de pitmuur heb zien staan, anders zou ik nog gaan denken dat hij in die Toro Rosso zat ipv Sebastian Vettel.
Een podiumplaats was voor hem al sensationeel geweest, maar dat hij wegreed bij de McLaren van Kovalainen was gewoon niet te geloven.
En het zag er nog zo makkelijk uit ook! Waar zijn de andere regenrijders (Hamilton en Kubica uitgezonderd) gebleven? Wat het podium betreft is dit (waarschijnlijk) het meest onervaren en jongste podium ooit. Kubica, Kovalainen en Vettel hebben gemiddeld ongeveer 2 seizoenen Formule 1 ervaring en zijn gemiddeld 24 jaar oud. Ook apart is het feit dat ze alledrie dit seizoen hun eerste GP hebben gewonnen. Wat mij betreft heeft Kovalainen vandaag trouwens de Grand Prix verloren, met de Ferrari's, BMW's en Hamilton zo ver naar achteren had hij de race gewoon moeten winnen. Maar dat doet niks af aan de sublieme prestatie van Sebastian Vettel!
Wordt dit weer zo'n Duitser die de Formule 1 gaat domineren? 

- rubberburner
Driemaal hulde voor Vettel
Eindelijk een zeer verassende winnaar en dik verdiend.

Laatst gewijzigd door rubberburner op zo 14 sep 2008 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jolly Club
Denk dat je Alonso te kort doet ! Houdt twee Ferrari's, een BMW en de zo bejubelde regenkoning Hamilton toch mooi achter zich.Waar zijn de andere regenrijders (Hamilton en Kubica uitgezonderd) gebleven?

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Alonso begon dan ook als 8ste ipv 15de en heeft niet meer gedaan dan zijn eigen race rijden, met als gelukje dat die race geen drol waard was en de gok voor andere banden dus ook erg makkelijk genomen kon worden. Laat hem eerst die wagen nu maar weer eens 1,5 seconden sneller maken voor we weer aandacht aan die sukkel moeten besteden. En dat Massa en Kimi gemiddeld 30 rondes achter Heidfelt bleven hangen en zich daardoor achter Alonso laten parkeren.... Jammer dat Hamilton stopte achter Massa. Had graag gezien dat hij die ook nog gepakt had. Maar mss had hij ook wel voldoende risico genomen, sommige rijders bleven immers van de start af aan liever 30 ronden achter een andere rijder hangen. Kubica ook weer een lekkere race. Kovodinges wat mij betreft laatste seizoen bij Mclaren. Laat die Trulli 2 maar lekker in een Force India instappen.Jolly Club schreef:Denk dat je Alonso te kort doet ! Houdt twee Ferrari's, een BMW en de zo bejubelde regenkoning Hamilton toch mooi achter zich.Waar zijn de andere regenrijders (Hamilton en Kubica uitgezonderd) gebleven?

Ik baal wel een beetje voor de knuppels die de pitstop inhaal acties ala Schumacher altijd zo spannend vinden. Vandaag werd er te veel op de baan ingehaald, zoals autosport bedoeld is. Kan me voorstellen dat ze dat erg saai vinden. Gaat niks boven een goede pitstop.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

PROFICIAT VETTEL ,kreeg het op de vrt wel op mijn heupen van die gasten hun commentaar iedere keer dat hamilton iemand voor bij ging was het gevaarlijk ,wat een zever zeg dit is F1 OF MOET MEN DOEN ZOALS KIMI MISCHIEN .
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jolly Club
Toch kan ik er wel inkomen, maar ik heb dan ook geen Hamilton-oogkleppen op. Het is wel een feit dat als meneer de dolle zelfingenomen race negert aan het inhalen slaagt, of ingehaald dreigt te worden, er negen van de tien keer iemand door het gras gerost wordt, bijna zijn vleugel aan gort gereden krijgt (alonso) of gewoon door middel van haaks linksaf de doorgang versperd wordt (webbert).kreeg het op de vrt wel op mijn heupen van die gasten hun commentaar iedere keer dat hamilton iemand voor bij ging was het gevaarlijk ,wat een zever zeg dit is F1
Ik weet welke , hier alom gehate coureur, deze trucjes ook toepaste... en vind het merkwaardig dat ze bij Hamilton alleen maar ter meerdere glorie van zijn toch al zo overgewaardeerde status bij lijken te dragen!

AMENJolly Club schreef:Toch kan ik er wel inkomen, maar ik heb dan ook geen Hamilton-oogkleppen op. Het is wel een feit dat als meneer de dolle zelfingenomen race negert aan het inhalen slaagt, of ingehaald dreigt te worden, er negen van de tien keer iemand door het gras gerost wordt, bijna zijn vleugel aan gort gereden krijgt (alonso) of gewoon door middel van haaks linksaf de doorgang versperd wordt (webbert).kreeg het op de vrt wel op mijn heupen van die gasten hun commentaar iedere keer dat hamilton iemand voor bij ging was het gevaarlijk ,wat een zever zeg dit is F1
Ik weet welke , hier alom gehate coureur, deze trucjes ook toepaste... en vind het merkwaardig dat ze bij Hamilton alleen maar ter meerdere glorie van zijn toch al zo overgewaardeerde status bij lijken te dragen!

Heb ook de race op België gevolgd omdat ik allergisch voor die ADHD Dikke van RTL

ik heb mijn hart aan McLAREN verloren zeker niet aan hamilton sorry kerels ,je kan gelijk hebben dat het soms kantje boord is maar hij probeert te minsten wat niet van kimi kan gezegd worden .er word al zo weinig ingehaald .en vergeet ook niet dat het regende

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jolly Club
Ik denk dat we dit jaar natte wedstrijden genoeg gezien hebben om te weten dat de Ferrari's niet vooruit komen in die omstandigheden. Pas toen de baan praktisch droog begon te raken kreeg Raikkonen snelheid in de auto... zal niet alleen aan (gebrek aan) stuurmanskunst liggen denk ik.
Hamilton reed op nat Silverstone ook mijlenver weg van de krabbelende en spinnende Ferrari's dus nieuw is het fenomeen niet.
Waar ik op doel is het feit dat als Schumacher zich met deze tactieken naar voren elleboogde, de wereld in de ogen van McLaren fans te klein was. Terwijl ik er nu nooit iemand een kritische noot over hoor kraken.
Er haalden zat mensen voor de 1e chicane in, sommige pogingen lukten ... sommige niet. Er was echter niemand buiten Hamilton die ervoor koos keihard naar links te sturen terwijl er iemand (half) naast hem zat.
Wat was het gejammer in Spa ook al weer ? "Kimi drong me naar buiten.."
Drive-through was een chique oplossing geweest, dus over die in Spa kunnen we nu ophouden, hij heeft hem immers al ingelost
Hamilton reed op nat Silverstone ook mijlenver weg van de krabbelende en spinnende Ferrari's dus nieuw is het fenomeen niet.
Waar ik op doel is het feit dat als Schumacher zich met deze tactieken naar voren elleboogde, de wereld in de ogen van McLaren fans te klein was. Terwijl ik er nu nooit iemand een kritische noot over hoor kraken.

Er haalden zat mensen voor de 1e chicane in, sommige pogingen lukten ... sommige niet. Er was echter niemand buiten Hamilton die ervoor koos keihard naar links te sturen terwijl er iemand (half) naast hem zat.
Wat was het gejammer in Spa ook al weer ? "Kimi drong me naar buiten.."

Drive-through was een chique oplossing geweest, dus over die in Spa kunnen we nu ophouden, hij heeft hem immers al ingelost