FlaminiaSuperSport's Collectie

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Montezemolo
Schaal: 1:18
Contacteer:

Re: FlaminiaSuperSport's Collectie

Bericht door Montezemolo »

Hele fraaie collectie :worshippy: :worshippy: :worshippy: ik kon even niks anders verzinnen :oops:

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
Fruitcake
Contacteer:

Bericht door Fruitcake »

Wel cool dat je er zo'n plastic kapje bij krijgt tegen het stof :thump_up:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

super gaaf model :worshippy: :worshippy: erg handig zo'n transparant kunststof stofkapje ken je ongestoord van de motordetails genieten :thump_up:
Fss

Bericht door Fss »

Maserati 250F van CMC. Prachtig model waar alles "bijna juist" is! De nr1 (Fangio German GP 1957) heb ik zelf gezet en het lettertype is niet correct en de gele band op de neus is ook verkeerd... Waarom een model nooit volledig correct kan zijn ontglipt me! :evil: :evil: De motor daarentegen is een juweeltje, net als de remmen!

Fangio omschreef deze race later als de rit van zijn leven en dat hij risico's had genomen zoals nooit tevoren! Hawthorn en Collins waren overtuigd van hun overwinning en waren met elkaar aan het "communiceren" om te beslissen wie er als eerste over de eindstreep zou gaan... dat Fangio er tegen volle vaart aankwam om te redden wat er te redden viel hadden de 2 Engelsen niet verwacht. Als Fangio plots weer achter hen was, brak de strijd weer los. Collins werd ingehaald en kreeg een steen in z'n vizier. Hawthorn vocht terug maar tegen een losgebroken Fangio was niemand opgewassen en Fangio werd de winnaar!

Afbeelding

Afbeelding

En hier de feestneuzen Hawthorn en Collins... en in de verte the Old Man en zijn Maserati 250F... Het is een tekening van Turner! :roll:

Afbeelding

Een originele foto van de Maserati tijdens de German GP in 1957. De echte beelden kan je hier op Youtube zien http://www.youtube.com/watch?v=f51wEb3CuB8

Afbeelding

Wil j'een toerke met Fangio en de 250F doen op het circuit van MONZA in 1957, moet je hier klikken. Je ziet hoe Fangio aan z'n stuur snokt om de wielen te laten losbreken zodat ie door de bocht slipt zonder te moeten remmen!

http://video.aol.com/video-detail/1957- ... /169324885
Laatst gewijzigd door Fss op di 16 sep 2008 16:21, 9 keer totaal gewijzigd.
rpi
Schaal: 1:18

Bericht door rpi »

De Maserati vind ik ook zo bruut mooi. Die komt er bij mij ook nog wel een keer.
Fss

Bericht door Fss »

rpi schreef:De Maserati vind ik ook zo bruut mooi. Die komt er bij mij ook nog wel een keer.
Als ik m'n zinnen zet op één bepaald model, kan ik nooit lang wachten uit vrees dat ze niet meer leverbaar zouden zijn.
Diciotto
Schaal: 1:43

Bericht door Diciotto »

Wat een schitterende bollides :drool: :dance: :worshippy:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Plaats reactie