Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mr. Dj M. schreef:Zeer vette Bentley erbij Ricardo!
Ook die vitrinedingen zijn erg gaaf, kan je aan de wereld openbaar maken waar ze vandaan komen
Het zijn maatvitrines die ik in mijn geval bij Droomautoos heb besteld.
Tinman schreef:Prachtig kleurtje heb je uitgekozen voor die Bentley zeg! En ook machtig rijtje zo alle 4 de continentals op een rij
(ik hoop zelf ooit de oude serie op een rij te krijgen, Arnage, Azure en Brooklands)
Zit zelf alleen nog op de Brooklands te wachten, dan is hier het rijtje compleet
Weer mooie toevoegingen van de JB-serie Ricardo en als ik het goed gezien heb , hebben ze die irritante aziatische dwerg mee in de AMC uit "The man with the golden gun" gestopt
Guy
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Wat een dikke bak is dat toch, die AMC! Heerlijk En die dwerg is inderdaad aanwezig zo te zien. Wat een leuke details toch weer! Ook het bordje bij de Nova vind ik zeker geslaagd!
Twee prachtige up-dates, Ricardo Schitterende Bentley en mooie dio's in de vitrineboxen gemaakt. 007 heeft zijn wagenstalling bij je weer leuk uitgebreid