thank's
en wat betreft de vragen ... ja voor het kenteken heb ik een plaat liggen die er zo op past (in die gaatjes) die moet ik alleen nog even ontstickeren en spuiten
was ik eerlijk gezegd even vergeten met de foto's
en die straatversie , leuk man , hij zal alleen een andere zijkant hebben maar wel tof
en hij lijkt best kaal zo ja maar in het echt ziet het er gewoon goed uit
ik wilde het dak zwart doen eerst maar ik twijfel een beeje en voornamelijk of het afplakken goed gaat dan moet ik eerst die tamiya tape kopen , ik denk dat het anders niet zo mooi word als de rest vd afwerking
ik heb wel een rol placfolie liggen en ik weet dat ik dan 100% netjes erop krijg alleen is dat mat-zwart en ik heb liever glans
en dat carbon lijkt me super maar ik ben bang dat het patroon niet realistisch genoeg is (??)
ik zou het eerst goed willen zien en overal zie je kleine plaatjes die geen goed beeld geven
ik vind het als snel nep worden dan net als die nep carbon spiegels voor echte auto's , vind ik echt niet mooi en je ziet dat het nep is
thank's voor de toffe reacties
ben zelf erg blij en tevreden dit is het eerste project ooit wat ik echt custom heb gdaan en met plamuur zelf dingen creeren en goed gespoten dus mij hoor je niet klagen
veel geleerd tijdens deze ombouw
de f40 staat even op hold ga nu echt lekker met de diorama verder