vooral die Esprit met de ski's op het dak blijft gewoon geweldig

Montezemolo

Mijn voorstel afgewezen, rest nu nog een bewaar aan de directeur voor te leggen. Na veel gereken lijk ik er een voorstel op tafel te kunnen leggen waarmee ik 3000 op tafel kan leggen, zonder mijn collectie in de verkoop te moeten doen. Daarbij moet ik werkelijk de riem tot het uiterste aanhalen en hoop dat ik het kan spreiden over de max 12 maanden. Deze week veel bellen en regelen of er nog een tussen oplossing is.
 Mijn voorstel afgewezen, rest nu nog een bewaar aan de directeur voor te leggen. Na veel gereken lijk ik er een voorstel op tafel te kunnen leggen waarmee ik 3000 op tafel kan leggen, zonder mijn collectie in de verkoop te moeten doen. Daarbij moet ik werkelijk de riem tot het uiterste aanhalen en hoop dat ik het kan spreiden over de max 12 maanden. Deze week veel bellen en regelen of er nog een tussen oplossing is. 

En ik hoop dat je het allemaal netjes kunt regelen met die criminelen van de belastingdienst
  En ik hoop dat je het allemaal netjes kunt regelen met die criminelen van de belastingdienst  

.Mooi porsche die van jan is  hier nog steeds niet in de verzameling
 .Mooi porsche die van jan is  hier nog steeds niet in de verzameling   .
 . en hopelijk draait het allemmaal ietwat positief voor je uit
 en hopelijk draait het allemmaal ietwat positief voor je uit 

Collectie Porsche in 1/43
    Collectie Porsche in 1/43 , heb zelf de Minichamps versie
 , heb zelf de Minichamps versie   .
 .

@lemansmodels
 @lemansmodels 

Ik heb net even je portal bekeken en dat beloofd veel goeds
  Ik heb net even je portal bekeken en dat beloofd veel goeds  Hou ons op de hoogte van de voortgang
  Hou ons op de hoogte van de voortgang  

die E-type is natuurlijk nog altijd de ultieme Jag met zijn 12 cylinder in lijn
 die E-type is natuurlijk nog altijd de ultieme Jag met zijn 12 cylinder in lijn 
INDERDAADPeter Parker schreef:Mooie aanwinsten hoor!