Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik kan me nog herinneren dat ene Guy alias Bondracer zei dat ie wat rustiger aan ging doen, maar (het kan aan mij liggen) ik merk hier nog niets van En maar goed ook, want anders hadden we deze schitterende 999 moeten missen. Wat een details heeft Exoto hier in verwerkt! Echt met recht een van de toppers in je collectie
En nog even een (ietwat late) reactie op je Cossie velgen ombouw: Je hebt zeker gelijk dat het toch puur iets is voor het oog, de velgen. Ik vind het al knap genoeg dat je alles zo mooi passend hebt kunnen maken! Zou niets voor mij zijn om de slijpschijf in zo'n mooi model te zetten,
Dank voor de reakties
Onlangs op ebay Australie deze mooie Ford Falcon XY GT-HO PhaseIII kunnen bemachtigen in Yellow-glow op schaal 1:43 van Classic Carlectables. Ik had dit model al van Traxx maar was reeds ouder dan 20 jaar en niet zo gedetailleerd als deze. Ik persoonlijk vind dat Minichamps hier nog wel wat van kan leren, qua afwerking. Een openende motorkap met afgewerkte engine-bay , sturende wielen, onderzijde volledig afgewerkte uitlaatlijn + een aardigheidje in de achterruit ingewerkte zonneblinds.
Oordeel zelf
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Inderdaad een heel mooi model. Ik vind het altijd mooi om ook wat aparte modellen te zien. Ferrari's, Porsches e.d. zijn natuurlijk prachtig, maar dit heeft net wat meer vind ik (no offence voor de Ferrari/Porsche freaks onder ons). En zeker met zo'n afwerking! Een topper!