Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Net als vorige keren willen we onze leden aanbieden om modellen te tonen en wat te verkopen, daarvoor horen we graag wie een tafel wenst, zodat Henri daarvoor kan zorgen. De volgende zijn bekend;
Peter Parker schreef:Net als vorige keren willen we onze leden aanbieden om modellen te tonen en wat te verkopen, daarvoor horen we graag wie een tafel wenst, zodat Henri daarvoor kan zorgen. De volgende zijn bekend;
Victor
mijzelf
Allee. jullie twee vullen met gemak de hele ruimte met jullie autokes
Mijn autootjes blijven voorlopig ingepakt. De mannen van de blauwe enveloppe zijn heel onvriendelijk geworden dus moet ik alle in rap tempo kunnen uithuizen als het fout loopt
Ricardo schreef: volgens mij heb ik vorig jaar beloofd enkele Landrovers mee te nemen Ik neem er denk ik een stuk of 5 mee, dus een halve tafel is ruim voldoende
Zet er gelijk een kratje bij, dan komt Rico ook boven de tafel uit
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Peter Parker
Kyoshofan
Ricardo
Sjefske
Borbase
model 1 op 43
Coolpapa
Buttonfreak
1:18 24/7
RSH Scuderia
Kom op he, vorig jaar hadden we veel meer tafels
ik heb het lijstje aangevuld met mensen die ik op de andere thread al had gevonden, Peter
Ik twijfel nog een beetje om een tafel te nemen, heb wel wat te koop maar weet niet of de interesse hier op het forum daar naar toe gaat. Het zijn vooral oudere modellen in 1/43 (enkel Peugeot en classic Mini) dus denk dat ik slechts een beperkte doelgroep geïnteresseerden ga hebben.
Wanneer moet het ten laatste geweten zijn of ik kom?
funnychris schreef:Ik twijfel nog een beetje om een tafel te nemen, heb wel wat te koop maar weet niet of de interesse hier op het forum daar naar toe gaat. Het zijn vooral oudere modellen in 1/43 (enkel Peugeot en classic Mini) dus denk dat ik slechts een beperkte doelgroep geïnteresseerden ga hebben.
Wanneer moet het ten laatste geweten zijn of ik kom?
Laat je aub niet weerhouden door mogelijke doelgroepen, het is in mijn ogen juist de variatie die het leuk maakt om andermans collectie te bekijken. Voor classic Mini's zullen mijn zoon en ik in elk geval wel een paar minuutjes stil houden
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gezien de grote groep die al wel gaat komen, ben je altijd welkom. We wilden ongeveer weten hoeveel er kwamen voor de catering, maar 1 broodje of koek en koffie meer/minder daar zullen we niet veel van merken.