FordMustangGT schreef:Er komt ook geen einde aan al dat Mercedes spul, echt respect voor je complete Mercedes collectie
Zijn er nog specifieke mercedes modellen die je nog mist die je per se wil hebben, of heb je gewoon alles al?

Beste Ford Mustang GT,
Bedankt voor je bijdrage
Alles hebben is natuurlijk een illusie, ik blijf op zoek, gelukkig maar

Dat is nu het leuke om een verzameling te beginnen, waarvan je eigenlijk weet, dat je nooit helemaal uit verzameld raakt
De modellen van na 1945 in 1/43, heb ik zogoed als wel bijna allemaal op een paar zeer moeilijk verkrijgbaar en uitverkochte kits na dan.
Ik zoek nog wel een mooie 300S (adenauer) en niet die lelijke Rio's, ik weet van Tinwizard, maar deze modellen zijn bijna niet in elkaar te krijgen.
De bekende Tekno MB's niet bezit, ik heb mijn oog op een 220s Ambulance 'Wit" of 'Rood-Zwart'.
En het busje van Benz, voor de serie van de L308, dus dat model van 1960-1970, Hanomag had destijds zo'n zelfde voorkant (busje).
En nog kleur varianten van modellen die ik al in bezit heb: een zilveren MC 350 SL softtop closed, voor de zilveren SL vitrine.
Ook mis ik nog veel verschilllende vrachtwagens, daar zijn er gewoon niet veel verschillende van in 1/43
En dan is er best een groot gat in de verzameling, auto's gemaakt voor 1945.
Enkele modelen zijn wel uitgebracht in diecast, kit of FB kit, maar volgens de literatuur een gat van zo'n 50 modellen, al jaren uitverkocht en natuurlijk onbetaalbaar geworden, zeker die kleine oplages van kits (FB).
Het gebeurt natuurlijk ook, dat er modellen worden gemaakt, die ik niet in bezit heb, maar gewoon weg niet mooi vind als model, en koop ze dan niet (later krijg je er spijt van, dat ik ze destijds niet heb gekocht

) maar zo is het leven
Ron