Goedeavond,
Ik ben een Lamborghini collector en nieuw op dit forum. Heb al aardig wat en het wordt steeds lastiger om aparte en unieke exemplaren te vinden. Met name prototypes zijn lastig te vinden. Nu weet ik dat het merk Yow modellini een heel arcenaal met Lambo's heeft geproduceerd en nog steeds maakt. Helaas weet ik ze niet te bemachtigen.
Wie kan mij helpen aan betrouwbare, liefst EU, leveranciersvan Yow modellini 1/43 resin kits en al gemaakte exemplaren?
Sowieso alle Lamborghini collectors zijn van harte welkom op dit topic. Wellicht kunnen wij elkaar verder helpen met onze zoektocht.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
--Cheers--
Luigi
Yow Modellini
Re: Yow Modellini
Yow Modelli heeft een eigen site, maar is wel handig als je eerst Japans leert 

Europese Yow leveranciers ken ik niet.
Raccoon in Japan is betrouwbaar.
Twee links: Yow modellen en Algemeen
Je kunt ze gewoon in het Engels mailen.
Raccoon in Japan is betrouwbaar.
Twee links: Yow modellen en Algemeen
Je kunt ze gewoon in het Engels mailen.
Tja, dat heb ik ook al vaker gedaan, maar nog nooit een antwoord ontvangenDinky_Boy schreef: Je kunt ze gewoon in het Engels mailen.

- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Beste Luigi,Lamboluigi schreef:Goedeavond,
Ik ben een Lamborghini collector en nieuw op dit forum. Heb al aardig wat en het wordt steeds lastiger om aparte en unieke exemplaren te vinden. Met name prototypes zijn lastig te vinden. Nu weet ik dat het merk Yow modellini een heel arcenaal met Lambo's heeft geproduceerd en nog steeds maakt. Helaas weet ik ze niet te bemachtigen.
Wie kan mij helpen aan betrouwbare, liefst EU, leveranciersvan Yow modellini 1/43 resin kits en al gemaakte exemplaren?
Sowieso alle Lamborghini collectors zijn van harte welkom op dit topic. Wellicht kunnen wij elkaar verder helpen met onze zoektocht.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
--Cheers--
Luigi
Ik ben al enige tijd bezig een MB C292

Misschien kan jij helpen, met je grote bestelling, zodat hij het ea toch voor elkaar kan krijgen

Niet geschoten, is altijd mis.

Ron
andere bijkomstigheid van Yow Modelli is dat zijn modellen razend snel kunnen uitverkopen en de oplage zeer beperkt is