Gerben's Dutch Drivers (nieuwe site)
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Gerben's 1:43 Dutch Drivers (21-10 INFO gevraagt T Florio)
Iets donkerder grijs zou ik zeggen.
Kijk maar eens op deze youtube kleuren film: http://nl.youtube.com/watch?v=5tDhcQPdP ... re=related
Kijk maar eens op deze youtube kleuren film: http://nl.youtube.com/watch?v=5tDhcQPdP ... re=related
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- Tom_Aston-Martin
prachtige updates! Ik heb er heel aantal gemist zie ik
Die lambo ziet er inderdaad erg stoer uit! Maar de oude Formule 1 "williams" vind ik helemaal super, 

Nou duidelijker kan deze niet zijn
Bij mij staat ook een kitje van deze auto te wachten om gebouwd te worden.
:

- Gerben Olsder
- Contacteer:
Nou Jonno, dat is wel duidelijk dacht ik zo.
Zij zijn dus mat zwart. En dat was ook wat ik eigenlijk wel dacht maar dan heb ik nu de besvestiging (en mooie foto's!!)
Hartelijk dank hiervoor!
En natuurlijk ook bedankt aan voor de andere antwoorden. Ik ben allen zeer dankbaar.
Ik ga er meteen mee aan de gang.
En Jonno, waarom staat hij nog te wachten?
-Gerben-
Zij zijn dus mat zwart. En dat was ook wat ik eigenlijk wel dacht maar dan heb ik nu de besvestiging (en mooie foto's!!)

Hartelijk dank hiervoor!

En natuurlijk ook bedankt aan voor de andere antwoorden. Ik ben allen zeer dankbaar.
Ik ga er meteen mee aan de gang.
En Jonno, waarom staat hij nog te wachten?
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
HeuGerben Olsder schreef: En Jonno, waarom staat hij nog te wachten?

En als het eindelijk zover is; eerst mijn knutselvaardigheden weer ophalen met de renovatie van de Ecurie Ecose (Corgi) en de bouw van de Porsche 907 winnaar Targa Florio 1968. Daarna wachten nog zo'n 15 kitjes

Kort om vervelen? voorlopig niet

- Gerben Olsder
- Contacteer:
Nee Jonno, zo te horen verveel je je niet. (gelukkig maar).jonnoT schreef:HeuGerben Olsder schreef: En Jonno, waarom staat hij nog te wachten?nog zoveel in huis te doen voordat ik aan bouwen toe ben... keukentje aanpassen (gas verleggen, Elktra verleggen, kasten verbouwen)
, 50.000 houtwormen vermoorden ( heb bijna allle deuren laten vervangen)
![]()
En als het eindelijk zover is; eerst mijn knutselvaardigheden weer ophalen met de renovatie van de Ecurie Ecose (Corgi) en de bouw van de Porsche 907 winnaar Targa Florio 1968. Daarna wachten nog zo'n 15 kitjes+ plus nog de ontwikkeling van de Mille Miglia winnaars 1934 en 35 op basis van een Alfa P3 die ik als donor gekocht heb.
Kort om vervelen? voorlopig niet
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Deze keer geen zelfbouwers maar kant en klaar gekocht.
Dit model van Amalgam is speciaal gemaakt voor GPworld. En het is de A1 wagen waar Jos verstappen de eerste (en tot nu enige) A1 overwinning mee behaalde. Dit gebeurde in Zuid Afrika en Jos reed met een neus (op de wagen dan) van team India omdat hij alle andere Nederlandse "neuzen" al plat had gereden. Leuk model.

En de echte,

en om dan nog even bij Jos te blijven heb ik ook nog een oude F-1 Tyrell. Ik heb er al een paar van maar dit is de San Marino uitvoering uit 1997.
Ik heb er nu 4 van staan in verschillende uitvoeringen.

Nou dat was het weer voor nu. Ik heb nu 298 modellen in de kast staan en het zal dus niet lang meer zijn dan kunnen we de 300 halen!
En dat had ik een paar jaar geleden nooit gedacht.
Tot dan
-Gerben-
Dit model van Amalgam is speciaal gemaakt voor GPworld. En het is de A1 wagen waar Jos verstappen de eerste (en tot nu enige) A1 overwinning mee behaalde. Dit gebeurde in Zuid Afrika en Jos reed met een neus (op de wagen dan) van team India omdat hij alle andere Nederlandse "neuzen" al plat had gereden. Leuk model.

En de echte,

en om dan nog even bij Jos te blijven heb ik ook nog een oude F-1 Tyrell. Ik heb er al een paar van maar dit is de San Marino uitvoering uit 1997.
Ik heb er nu 4 van staan in verschillende uitvoeringen.

Nou dat was het weer voor nu. Ik heb nu 298 modellen in de kast staan en het zal dus niet lang meer zijn dan kunnen we de 300 halen!
En dat had ik een paar jaar geleden nooit gedacht.
Tot dan
-Gerben-
Re: Gerben's 1:43 Dutch Drivers (28-10 Jos Verstappen)
weer een prachtige up-date.
Op naar de 300 grens

- Tom_Aston-Martin
mooi! Wat is dat helmpje van Jos in de A1 GP wagen verschrikkelijk goed gedetailleerd zeg, erg gaaf 

Mooie update Gerben
@Gerben. Is het figuurtje makkelijk te plaatsen zonder al te veel aanpassingen ?

Zo te zien is het een helm gebruikt van een Minichamps Minardi PS03. Standaard wordt de A1 auto zonder rijder geleverd.Tom_Aston-Martin schreef:mooi! Wat is dat helmpje van Jos in de A1 GP wagen verschrikkelijk goed gedetailleerd zeg, erg gaaf
@Gerben. Is het figuurtje makkelijk te plaatsen zonder al te veel aanpassingen ?

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Nee dat viel wel mee. Ik heb hem eerst een ander kleur pak gegeven (dat zie je net niet op de foto) en daarna moest er iets van z'n schouders af. Zelfs het orriginele stoeltje zit nog in de wagen. En zie daar.. een leuk resultaat. Ik had nog een kleine Verstappen over van een diorama..JoostV6 schreef:Mooie update Gerben![]()
Zo te zien is het een helm gebruikt van een Minichamps Minardi PS03. Standaard wordt de A1 auto zonder rijder geleverd.Tom_Aston-Martin schreef:mooi! Wat is dat helmpje van Jos in de A1 GP wagen verschrikkelijk goed gedetailleerd zeg, erg gaaf
-Gerben-
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Die Indiaase neus was een teken van wat nog komen zou in de F1 

Mooie Verstappen aanwinsten Gerben
. De hoofdrace in Durban was idd de eerste overwinning van A1 team NL, maar niet de enige. Bleekemolen heeft ook al eens een sprintrace gewonnen namens team NL, ik zou zo alleen niet meer durven zeggen waar en wanneer dat was.

- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Heerlijke update weer Gerben.
En ik durf het haast niet te zeggen, maar het lijkt erop alsof Verstappen steeds meer in de "gratie" komt na zijn schitterende overwinning in Le Mans.

(don't shoot the messenger.)

En ik durf het haast niet te zeggen, maar het lijkt erop alsof Verstappen steeds meer in de "gratie" komt na zijn schitterende overwinning in Le Mans.

(don't shoot the messenger.)
Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Mooie aanwinst voor je collectie Gerben! Het figuurtje maakt het model helemaal af