Montezemolo
De verzameling van coolpappa04 update 10/01
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: De verzameling van coolpappa04 verjaardagsgeschenkje
Alsnog gefeliciteerd, en je bent behoorlijk verwend zie ik
Die zeppelin is gaaf zeg
Montezemolo
Montezemolo
Modelautoforum: 100% ADH
- Tom_Aston-Martin
Slim bekeken van de Kids Peter
, nu het bankwezen in het slop zit , investeren in goud is aangewezen
, weer leuke Cars en die zeppelin is zeker enorm leuk, ons Dagmar begon al aan m'n mouwen te trekken om er ééntje te gaan halen
Groeten Guy
Groeten Guy
- Powersprint
Wat is ie leuk, die zeppelin! Erg mooie aanwinsten 
- coolpappa04
ja binnen enkele jaren brengt dit veel geld op héBondracer schreef:Slim bekeken van de Kids Peter, nu het bankwezen in het slop zit , investeren in goud is aangewezen
, weer leuke Cars en die zeppelin is zeker enorm leuk, ons Dagmar begon al aan m'n mouwen te trekken om er ééntje te gaan halen
![]()
Groeten Guy
die zeppelin is echt héél cool in het echt,spijtig dat het geen die-cast is in tegenstelling tot de andere cars, but who cares

Heel leuk, vooral die zeppelin. Die moet je tegen 't plafond hangen, of als je een hoge vitrinekast hebt, aan de bovenkant bevestigen
Proficiat trouwens
Proficiat trouwens
Collectie Porsche in 1/43- coolpappa04
Re: De verzameling van coolpappa04 leuke update's!!!
gisteren een dagje naar roermond geweest en weer enkele kleine leuke update's kunnen scoren (de grote komen binnenkort...)
ik zal beginnen met en verdere aanvulling van mijn cars collectie
een modelletje dat ik al een tijdje zocht was lightning ramone,deze is hier in belgie echt héél moeilijk te vinden ...

de volgende is één van mijn favoriete uit de film nl de japanse chuki die gebaseerd is op manga film waar ik een grote fan van ben,die ogen...prachtig gewoon

en mijn laatste update heb ik gevonden in het centrum in een modelwinkel die volledige uitverkoop doet wegens stopzetting (degene uit de buurt weten wel wie ik bedoel
)
een 1:43 ferrari f40
prachtig model en staat bezonder goed naast zijn grote broer van kyosho

ik zal beginnen met en verdere aanvulling van mijn cars collectie
een modelletje dat ik al een tijdje zocht was lightning ramone,deze is hier in belgie echt héél moeilijk te vinden ...

de volgende is één van mijn favoriete uit de film nl de japanse chuki die gebaseerd is op manga film waar ik een grote fan van ben,die ogen...prachtig gewoon

en mijn laatste update heb ik gevonden in het centrum in een modelwinkel die volledige uitverkoop doet wegens stopzetting (degene uit de buurt weten wel wie ik bedoel
een 1:43 ferrari f40
prachtig model en staat bezonder goed naast zijn grote broer van kyosho

Re: De verzameling van coolpappa04 leuke update's
LEUKE MODELLEKES 
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Powersprint
Wederom erg mooie updates! Het wordt weer eens hoog tijd voor een overzichtje van je Cars modellen
Heb ik je toch jammer genoeg mis gelopen in Roermond. Ben er juist op dinsdag geweest. Echt balen dat deze modelautozaak ermee stopt, vooral met de verkoper (en dan bedoel ik niet degene die er nu nog instaat om de laatste beetjes te verkopen, maar Patrick) kon je altijd een gezellig praatje maken
Heb ik je toch jammer genoeg mis gelopen in Roermond. Ben er juist op dinsdag geweest. Echt balen dat deze modelautozaak ermee stopt, vooral met de verkoper (en dan bedoel ik niet degene die er nu nog instaat om de laatste beetjes te verkopen, maar Patrick) kon je altijd een gezellig praatje maken
mooie up-date. Leuke uitbreiding voor je cars collectie. Hoe omvangrijk is die nu onderhand?
Manga film zegt me niets Peter, desalnietemin een mooie update vooral de F40 aanvulling

- Tom_Aston-Martin
- coolpappa04
speciaal voor jou een overzichtfotoPowersprint schreef:Wederom erg mooie updates! Het wordt weer eens hoog tijd voor een overzichtje van je Cars modellen![]()
ja het is inderdaad heel spijtig dat patrick er mee stopt