Welkom Sonett. Mooie Benzen. Hebben die 1:1 ook bestaan af-fabriek of was het zelfbouw? Heb je ook een Sonett in model op de foto staan? Bijzondere auto's die Sonetts. Ik was er als kind al gek op, al zag je ze alleen op plaatjes. Volgens mij heeft Eagle ze in 1:43 gemaakt.
Nu vind ik het niet erg dat hier Frans voorbij komt en ik begrijp het ook halfweg nog wel, ik begrijp er het nut enkel niet van.
Tja, iedereen is welkom en Frans dus ook. Maar verder houden we het, op een enkele melige uitschieter, echt op Nederlands, Knopenfanaat (is dat een goede vertaling van Buttonfreak?). Bij de weg: ik ben soms wel benieuwd naar de achtergronden van de nicknames. Straatauto en Veicolo kan ik plaatsen, maar Buttonfreak en Chummy DJ worden moeilijker.
Tripoux is overigens een Frans streekgerecht uit de Auvergne dat ik bestelde zonder dat ik wist wat het was. Het bleken stukjes schapenvlees gerold in een schapenmaagje te zijn... Maar goed Tripoux klinkt leuk vind ik zelf en het is Frans, vandaar. Wil je het echt hollands houden, dan zou je me Schapenpens kunnen noemen.