Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jolly Club schreef:In de voetsporen van een legendarisch familielid treden valt eigenlijk altijd tegen... Paar voorbeelden in volstrekt willekeurige volgorde
- Christian Fittipaldi
- Damon Hill
- ralf Schumacher
- Jaques Villeneuve
- Michael Andretti
- Nicole Rosberg
- Nelsinho Piquet
- Thomas Sheckter
- Mattias Lauda
- Jordy Cruyff
- Matthew Wilson
Weet nu al haast zeker dat Brunjo tegen gaat vallen !
Villeneuve deed het beter dan zijn Papa hoor
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Jolly Club schreef:In de voetsporen van een legendarisch familielid treden valt eigenlijk altijd tegen... Paar voorbeelden in volstrekt willekeurige volgorde
- Christian Fittipaldi
- Damon Hill
- ralf Schumacher
- Jaques Villeneuve
- Michael Andretti
- Nicole Rosberg
- Nelsinho Piquet
- Thomas Sheckter
- Mattias Lauda
- Jordy Cruyff
- Matthew Wilson
Weet nu al haast zeker dat Brunjo tegen gaat vallen !
Villeneuve deed het beter dan zijn Papa hoor
Volgens de statistieken wel ja. Maar volgens soortgelijke statistieken zijn Nick en Simon goede muzikanten ?!
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
fish88 schreef:Hij word te snel gebracht naar mijn mening. Hij racet pas 4 seizoenen op professioneel niveau zonder kart ervaring vanaf de dood van zijn oom. Laat hem eerst leren en testen (GP2 of IRL met testen combineren ofzo). Nu verwacht ik als ze hem nemen eigenlijk een deceptie (hoop het niet)...
Zoals je al zegt, hij racet pas 4 seizoenen, maar nu al zijn een hoop mensen onder de indruk van deze jongen, en z'n oom heeft al eens tegen Ron Dennis gezegd, dat zijn neefje nog sneller zou worden.
En pas 4 seizoenen racen en bijna overal het hele veld te kak zetten is gewoon Ben blij dat ze deze risico's nemen ipv van de F1 coureurs die ze nu hebben en gebakken in die cockpit zitten en af en toe wat laten zien. Dat af en toe kunnen de jonge honden ook.
Hill en Villeneuve hebben tenminste nog wel een titel gepakt en Fitipaldi heeft nog wel eens een stunt uitgehaald op Monza....
Voor de naam is Bruno wel leuk. Senna en Honda heeft wel een magische klank in mijn oren. De verwachtingen zijn alleen bijzonder hoog en bezwijken onder de druk en media-aandacht is dan makkelijker dan aan alle verwachtingen te voldoen.
Want snel is hij wel. Dat toont hij regelmatig aan in de GP2.
Ik zou ´m ook nog even laten rijpen in de GP2, maar misschien toch al wel tot testrijder bebombarderen. Wellicht maakt hij dan niet veel kilometers, maar dan is hij wel bij het team betrokken, en daar leer je immers ook van!
Motoren moeten in 2009 drie races mee gaan
05 november 2008
Na overleg met de World Motor Sport Council in Parijs, heeft de FIA besloten dat de motoren van 2009 niet twee, maar drie races moeten mee gaan.
In 2008 moesten de krachtbronnen twee races mee gaan en mocht een coureur één keer een 'joker-motor' wisselen. Als hij daarna nog een keer van motor zou wisselen, betekende dat een gridpenalty van tien plaatsen.
Vanaf 2009 zullen de motoren dus nog betrouwbaarder moeten worden.
aldus GPupdate.net
Hoe zien ze dit voor zich? Motoren zijn gebouwd om max. 2 races mee te gaan, en met de bevriezing mag je er weinig aan veranderen. Toch moeten ze dan ineens 3 races mee kunnen? Dat zal knap lastig worden denk ik
Volgens de statistieken wel ja. Maar volgens soortgelijke statistieken zijn Nick en Simon goede muzikanten ?!
Een Schumacher fan die zegt dat statistieken niks zeggen, zeldzaam .
Alleen als een Mclaren fan zo iets zegt dan mag het niet he! Statistieken tot aan de laatste concorde spreken boekdelen en geven aan waarom dat concorde zo hard nodig was voor Ferrari.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Motoren moeten in 2009 drie races mee gaan
05 november 2008
Na overleg met de World Motor Sport Council in Parijs, heeft de FIA besloten dat de motoren van 2009 niet twee, maar drie races moeten mee gaan.
In 2008 moesten de krachtbronnen twee races mee gaan en mocht een coureur één keer een 'joker-motor' wisselen. Als hij daarna nog een keer van motor zou wisselen, betekende dat een gridpenalty van tien plaatsen.
Vanaf 2009 zullen de motoren dus nog betrouwbaarder moeten worden.
aldus GPupdate.net
Hoe zien ze dit voor zich? Motoren zijn gebouwd om max. 2 races mee te gaan, en met de bevriezing mag je er weinig aan veranderen. Toch moeten ze dan ineens 3 races mee kunnen? Dat zal knap lastig worden denk ik
Audi en Peugeot kunnen toch ook motoren maken die 24 uur vol continu doorgaan, waar zouden Mercedes, Ferrari, BMW, enz. geen motoren kunnen maken die 3 wedstrijden meegaan?
Omdat ik in kwalificatie een topmoter wil zien en minimaal een dikke, grote witte rookpfluim in een Grand Prix race. Daarom moeten de motoren maximaal maar 1,5 uur meegaan
Ik zeg niet dat ze het niet kunnen, ik zeg alleen dat ik het raar vind met de huidige regel dat de motoren van dit jaar hetzelfde zijn als die ze volgend jaar gebruiken door de "motor bevriezing". Hoe kunnen ze dezelfde motoren die dit jaar max 2 wedstrijden meegaan gaan gebruiken voor 3 races?
Of heb ik het principe van de motor bevriezing dan verkeerd begrepen??