Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ZO!! De (voorlopig) laatste McLaren uit de collectie. Kovolainen komt snel deze kant op gereden!
De volgende update ga ik verder met mijn Jordan/Midland/Spyker modellen.
Leuk detail van deze volgende testcar vind ik dat de naam SCHUMACHER aanwezig is op zowel de voor als achtervleugel. En het blijft een prachtig model om te zien!
Het volgende model vind ik toch ook wel een bijzondere. Het was de 1e overwinning van Fisichella in een Jordan tijdens de knotsgekke regenrace van Brazilie 2003. Tevens was dit de 200e GP van Jordan, zoals heel bescheiden te zien op de sidepods. Samen met het racevuil en de regenbanden maakt dit tot een bijzonder mooi model. Ik heb er een beetje spijt van dat ik deze niet 1:18 gekocht heb destijds, misschien komt deze er binnenkort nog wel bij.
Dit is ook weer een model uit een knotsgekke race. Ditmaal de GP USA 2005, waarin alleen de 6 Bridgestone runners de race reden. Hierin belandde eindelijk weer eens een Jordan op het podium met Monteiro achter het stuur.
Seizoen 2005 was het einde van het Jordan team dat vervolgens aan een zwaar rijke Rus verkocht werd (die zijn geld liever in andere zaken stak dan het team) en in 2006 Midland F1 werd......voor even.