Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik ben nu aan het kijken voor een Gallardo GT3 press versioin dus zonder reclame.
en heb een R-gt op het oog ook een press version met alleen Lamborghini reclame erop.
Ook ben ik altijd aan het zoeken naar een Lamborghini Gallardo SE in het groen deze is heel moeilijk te vinden.
En ben ik aan het denken om mijn witte miura concept te vervangen voor een gele (de orginele kleur).
en heel misschien koop ik wel een 1:18 Reventon van MR. *Update* Ik heb zojuist een gele Miura concept van looksmart besteld bij hansecars.com http://www.hansecars.com/shop_details.p ... e=&AID=564
Zodra ik hem heb maak ik wel wat foto`s
De witte met gouden onderkant gaat nu dus zeker weg. Dus als iemand er interesse in heeft laat weten het is een witte Lamboghini miura concept van Looksmart deze vind je niet zo heel snel meer dus pak die kans
Nog goed nieuws erbij
Ik heb zojuist een Lamborghini Gallardo GT3 Press version besteld bij BMA43.com
Zodra ik de Miura concept en de Gallardo GT3 binnen heb maak ik wel wat foto`s.
Laatst gewijzigd door Lamborghini ONLY op wo 10 dec 2008 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
De Lamborghini Gallardo GT3 is vandaag binnen gekomen en ik zal later nog foto`s posten maar er is een probleem
De achter vleugel is eraf en nou wil ik van jullie weten welke lijm ik het beste kan gebruiken (de vleugel en het uiteinde zijn van staal)??
Het gaat om de hele vleugel van zijn steun af en wat moeilijker te repareren een van de kleine uiteindes van de vleugel
Ik heb nu geen tijd om foto`s te plaatsen maar die komen er zeker aan om te laten zien wat de schade is en hoe de reparatie zal verlopen
Ok ik heb met BMA43.com gemaild en ze hebben er gelukkig nog een staan
Als alles goed is heb ik eind komende week weer een nieuw model en dan komt ook nog mijn gele Concept Miura binnen van Looksmart.
Ik heb hieronder wel al wat foto`s geplaatst je kunt zien dat de endplate eraf is aan een kant maar de gehele vleugel ligt er ook los op. Maar zeg zelf hoe mooi die drie er samen uitzien
Nu alleen nog maar de groene Gallardo SE, gele of oranje Gallardo Spyder met dak en de zwarte of rode Gallardo Spyder zonder dak en dan heb ik al mijn Gallardo`s bijeen
Laatst gewijzigd door Lamborghini ONLY op wo 03 dec 2008 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou ik heb even een inventaris gemaakt van mijn modellen die ik heb
1 Lamborghini Jota SVR 1:18 Oranje Kyosho
2 Lamborghini Miura P400 SV 1:18 Groen Kyosho
3 Lamborghini Countach Standaard 1:18 Rood Kyoso
4 Lamborghini Murcielago Standaard 1:18 Parelmoer Autoart
5 Lamborghini Gallardo Standaard 1:18 Zilver Autoart
6 Lamborghini Gallardo Standaard 1:43 Blauw Looksmart
7 Lamborghini Gallardo Superleggera 1:43 Geel Looksmart
9 Lamborghini Gallardo GT3 1:43 Oranje Looksmart
10 Lamborghini Murcielago Lp640 1:43 Zwart MR
11 Lamborghini Reventon standaard 1:43 donkergrijs MR
12 Lamborghini Cala Concept 1:43 Geel Looksmart
13 Lamborghini Raptor Concept 1:43 Blauw Looksmart
14 Lamborghini Miura Concept 1:43 Geel Looksmart
En nu de modellen die ik nog wil (komen er nog meer bij is voor nu, later zal ik ook kijken naar oudere modellen en modellen die Looksmart en MR niet maken en ik wel naar Minichamps moet gaan)
Ik heb vandaag mijn nieuwe Lamborghini Miura concept in het geel van Looksmart toegevoegd aan mijn verzameling, geel omdat dit de originele kleur is van de conceptcar.
Hier zijn wat foto`s van het nieuwe model samen met mijn witte Lamborghini Miura Concept van Looksmart Prachtige achterkant heeft deze wagen (laatste foto):drool:
Samen met de witte
Laatst gewijzigd door Lamborghini ONLY op wo 03 dec 2008 18:55, 2 keer totaal gewijzigd.