Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dank voor de reakties
Ik had al een tijdje nog wat Maisto Mustangs die ik nog moest op de gevoelige plaat zetten, waarvan deze de laatste twee
Beide op schaal 1:18
Mustang GT Convertible 1999
Mustang Mach III Concept 1993
Laatst gewijzigd door Bondracer op do 01 sep 2011 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Mijn voorkeur gaat uit naar de Mustang GT uit '99. Wat een dikke Stang is dat toch! De Mach III heb ik hier zelf ook. Net zoals Tom vind ik de achterkant ook vele malen mooier dan z'n snoet
Tom_Aston-Martin schreef:de mustang '99 is sowieso erg mooi De mach III concept vind ik van achter gezien erg gaaf, maar de voorkant vind ik wat minder geslaagd!
Inderdaad
De Concept heeft trouwens nog een hele tijd bij me broertje op de kamer gestaan
De GT is erg fraai, maar de concept... heb hem zelf ook in het geel, maar ik vind dat echt een verschrikkelijk ding, gelukkig hebben ze nooit een productieversie van gemaakt die er maar enigzins op lijkt