Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Man, man, man, wat is deze 430 helemaal geweldig, en dan vooral in deze kleur Alsof ik naar de foto's van een 1/1 zit te kijken, maar dat zijn we inmiddels gewend van je
Weer wat foto's gemaakt gisteren die ik met jullie wil delen. Ditmaal de CMC Ferrari 156F1 "sharknose", waarmee Phil Hill in 1961 de Grand Prix van Spa Francorchamps in België won. Later dat jaar werd ie met deze auto wereldkampioen.
Let eens op het detail van de Carlo Borrani wielmoer, indrukwekkend werk van CMC weer.
novitec grande punto schreef:
goedkoper dan 210eur incl verzending? linkje aub
ik heb geen visa en is er geen kans dat je nog doaunekosten/invoerrechten moet betalen?
Die kans is er altijd ja, maar ik ben alleen is gepakt toen ik een 1:12 Corvette C5-R gekocht had in de US, bij de 10+ 1:18's uit verschillende landen (soms 2 bij 1 verkoper) nooit extra hoeven te betalen