Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
3 januari heb ik een nieuw model binnen gekregen. Eentje van Autoart, en weer een Porsche! Een 996 Gt3 MKII.. Nu heb ik alle straat GT3's in 1:18 van Porsche compleet.
Respectievelijk,
Mijn volgende doel staat op de Maybach 57S van AA die deze maand wordt gepresenteerd. Althans, als AA het zo ver krijgt.
Foto's van de nieuwe GT3 volgen.
Mooie aanwinsten al moet ik toegeven dat ik van de smart forfour een beetje kriebels krijg. dat komt overigens niet door het model wat goed gelukt is maar door het 1:1 exemplaar wat ik geen gezicht vind.
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Foto's gemaakt, het was tenslotte lekker weer. Ook een paar foto's van mijn nieuwe AA 996 Gt3 MKII, AA Subaru Impreza Station, Kyosho Mercedes CLK (Cabriolet en coupe) en AA 997 Carrera S (laatste genoemde Porsche al eerder laten zien, rest nog niet.) Daarnaast ook nog 2 nieuwe 1/43's