Ik zal morgen even een foto maken van de bovenkant van de Jordan en die naar jouw emailadres sturen.Gerben Olsder schreef: Nog even een vraagje. Hen je een foto van de bovenkant van de Jorden?
Op de foto's zie je dat niet zo heel goed.
Jazeker,...de Turbo Twins. The Bull, de neus, koffer etc. komen er ook allemaal aan.Fruitcake schreef:De DAF trucks van De Rooy uit de jaren 80 waren echt monsters, die komen binnenkort ook wel in je collectie zeker?
Klopt,..het was meer stilGELEGEN.jonnoT schreef:Lang stil geweest,maar niet stilgezeten![]()
Ehhm, de truck van 2009 waar nog geen meter officieel mee geracet is, is in 2008 al te koop? Dat doen ze wel erg snel daar, kunnen een aantal andere fabrikanten/leveranciers nog een voorbeeld aan nemen...Matt Modelautos schreef: Klopt,...de Ginaf van Wuf van Ginkel 2009.
Deze hoort ook bij de serie die ik vrijdag op ga halen, samen met de 2 dirtversies van Jan en Gerard de Rooy en de MAN 2008 van Hans stacey.
Gewoon een kast erbij plaatsen Peter.Peter Parker schreef:Fijn dat je weer wat beter voelt MattMooie update, ik heb ze bewust buiten mijn verzameling gehouden de trucks, ik had er eentje, maar die heb ik weer van de hand gedaan omdat mijn overvolle kasten nog voller werden door die truckers.
Momenteel niet meer.buttonfreak schreef:volgend jaar komt er veell Dakar truck nieuws aan.. heb je een goed gevulde portomonee?
Nee, alleen trucks. En ook alleen officieël uitgebrachte modellen. Ga hier dus niet aan ombouwen mee beginnen.Tom_Aston-Martin schreef:Ga je alleen de trucks verzamelen, of ook motoren/buggy's die mee rijden?