1376 kg
1104 pk
1430 Nm
0-100 3 secondjes
Topsnelheid begrensd op 375km/h waarschijnlijk omdat de bandjes het anders niet meer aan kunnen...
Ik vind hem echt gaaf, heerlijk bruut en over the top gestyled!
Een strijkijzer zul je bedoelenTom_Aston-Martin schreef:Ik vind m wel gaaf! Alleen doet z'n vooraanzicht me nogal denken aan een vissenkop
Heb onlangs een interessant interview gelezen met de 2 befaamde huis-testpiloten van Lamborghini in GTO , waaruit bleek dat deze heren de wedloop naar de hoogste topsnelheid pure waanzin beginnen te vinden, en dat dit niet meer echt bij de heren op de prio-lijst meer staat omdat men nu al uitgelezen plaatsen moet opzoeken om topsnelheden van boven de 350km/h te halen en dan moeten de omstandigheden (weer , wegdek en ervaring met de wagen) nog meezitten.St. Paul schreef:Zenvo heeft 10% meer PK dan de Veyron, en toch blijft hij op dezelfde top als Bugatti hangen. Klinkt een beetje als zelfde setje problemen. Mss is dat voorlopig toch de meest realistische grens.
Ik vind hem er fantastisch uitzien...maar dit soort waardes neem ik altijd met een fikse korrel zout.1:18 24/7 schreef:Zenvo ST1 aus denmark:
1376 kg
1104 pk
1430 Nm
0-100 3 secondjes
Topsnelheid begrensd op 375km/h waarschijnlijk omdat de bandjes het anders niet meer aan kunnen...
Binnen nu en een jaar standaarduitrusting voor elke linkerbaanhufter die een nieuw mobieltje mag uitzoeken van de baas.Ricardo schreef:Heey ook KerstboomLedverlichting in de koplampen als de Audi's. Voor de rest zie ik niet extreem veel veranderingen