BMW dealer

Plaats reactie
michel26

BMW dealer

Bericht door michel26 »

Ik ben gister begonnen met een BMW dealer bouwen. Heb nu een bodemplaat en twee zijmuurtjes uit hout gezaagd. De voorkant wordt van plexiglas maar dat moet ik nog maar eens gaan kopen. Het word niet echt groot want het moet wel in de vitrine passen. Het is de bedoeling dat er 3 of 4 auto`s in komen en dan in het midden een tafel waar de verkoper en de klant koffie drinken en het contract tekenen. Het is ook de bedoeling dat er aan de zijnkant een receptie komt. Niet erg ingewikkeld maar het lijkt mij wel leuk.

Niet heel duidelijk en ook totaal niet op schaal maar het is een schetsje (de blokken zijn de auto`s)
Afbeelding

Kan iemand mij helpen met de tafel? Ik weet namelijk niet hoe ik die zal maken. :oops:
ik kan geen plaatje vinden maar jullie weten vast wel wat ik bedoel. :wink:
Daytona69
Schaal: 1:18
Contacteer:

Re: BMW dealer

Bericht door Daytona69 »

Zoek eens op poppenhuissites of dollhouse ,daar staan soms werktekeningetjes op van eet of salontafels
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
michel26

Bericht door michel26 »

bedankt voor de tip maar ik zag nergens een goede bouwtekening dus maar simpel gedaan en een plankje uitgezaagd. Daarna zat ik een beetje te klooien met de pootjes. Toen ik bedachte dat ik ook gewoon spijkertjes door de tafel in de bodem kan slaan en dan een stukje zakdoek als tafelkleed erover :)
Dorian
Schaal: 1:18

Bericht door Dorian »

ziet er leuk uit wanneer foto's?
michel26

Bericht door michel26 »

Er is eigenlijk nog niet zoveel te fotograveren :oops:
heb alleen onderplaat zijplaten en een tafel uit hout gezaagd moet binnenkort maar eens plexiglas gaan kopen.
Plaats reactie