www.mercedeskaufhaus.de

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

www.mercedeskaufhaus.de

Bericht door mercedes fan »

wie kent deze zaak? of wie heefd er ervaring?
graag zou ik dat even horen :D
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: www.mercedeskaufhaus.de

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Zeer betrouwbare MB dealer,

Maar modellen worden vaak zonder bescherming in een doos gedaan (waardoor het een en ander kapot kan gaan tijdens transport), en zeer hoge verzendkosten uit DE +/- Euro 13,00 - 15,00 naar Nederland. Matig tot beperkte e-mail verkeer qua model auto's.

Winkel is meer bezig met de verkoop van 1:1 dan modellen, de modellen verkoop is zeker maar bijzaak, als je naar de verpakking kijkt en de transportkosten.

Succes.

Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: www.mercedeskaufhaus.de

Bericht door mercedes fan »

das wel kl*ten :evil:
ze hebben de CL500 wit witte bekleding voor 46 euro :roll:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: www.mercedeskaufhaus.de

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Maurice,

ik heb een paar keer bij ze besteld.

Echt allemaal top, maar de verpakking binnen in de doos laat soms erg te wensen over :cry:
2x een enorme doos ontvangen met 3 1:43 modellen erin, en dan werd er maar een paar kranten pagina's opgekreukt ingedaan ter bescherming, das was echt te weinig.

Aan de andere kant zijn ze zeer coulant om spullen terug te nemen (indien beschadigd), maar ja, wel op eigen portokosten natuurlijk.

Vraag erom of ze het goed willen verpakken, lijkt mij een kleine moeite.
Maar ga voor de witte CL500 die je graag wilt kopen, ze verzenden enkel en alleen per DHL express, dus heel snel in huis :thump_up:

Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: www.mercedeskaufhaus.de

Bericht door mercedes fan »

ok ik ga dr een gokje aan wagen :mrgreen: :thump_up:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Plaats reactie