is dat een ombouw of een gewone spark en waar heb je die zo snel uitgehaald heb er 2 keer een op ebay zien staan
roelie 007 schreef:mooie porsche spyder van lammers![]()
![]()
is dat een ombouw of een gewone spark en waar heb je die zo snel uitgehaald heb er 2 keer een op ebay zien staan
Hij staat bij Toms in de bestelling, dus ik wacht het rustig af. Houten is voor mij vooral Dinky en Siku jagen.Gerben Olsder schreef:Peter Parker schreef:Ik dacht eerst dat het de Lola van Jan was, waar was ik met mijn hoofd, die wil ik ook zeg
Nou dat kan toch? Misschien morgen in Houten?
-Gerben-
jonnoT schreef:Heel mooie up-date. Het Zandvoort thema brengt herinneringen naar boven. Om het helemaal af te maken moet je nog effe het oude circuit na bouwen
Ja dat klopt idd. Goed gezien!Jolly Club schreef:Mooie oude F1 bakken Gerben
Had op de Ferrari de naam van Clay niet moeten staan op de zijkanten van de cockpit
vivado ferrari collection schreef:Dit blijft één van mijn favoriete verzamelingen. Wat een DD'ers!![]()
Heb ergens nog een Autoselect met testverslag liggen van Allard Kalff in de Williams. Zal deze een keer voor je opzoeken....
Gerben Olsder schreef:Heren verzamelaars. Het weer tijd om wat nieuws te laten zien.