hallo,
omdat mijn Verstappen-verzameling met officiele modellen compleet is, wil ik overstappen naar de ombouw modellen.
Ik ben van plan om een Jordan 199 en/of een Stewart SF2 1:18 om te bouwen naar een Verstappen uitvoering.
Ik heb geen enkele ervaring met het ombouwen van modellen, maar de hierboven genoemde modellen moeten naar mijn inziens te doen zijn.
Hiervoor heb ik enkel decals nodig + een omgebouwd helmpje.
Wie kan mij helpen aan de decals voor 1 of beide wagens en wie kan er voor mij een helmpje ombouwen?
Alles gebeurt natuurlijk in goed overleg, oftwel betaling voor het gelverde werk.
Mvg,
Sven Koch
Wie helpt? Verstappen ombouw.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
svenkoch schreef:is er dan echt niemadn die mij kan helpen?
persoonlijk of door een adres te geven
Ik besteed mijn bouw uit aan Minicars in Zaandam omdat ik het zelf helaas ook niet kan. Mogelijk kan Markopolo van het forum je erbij helpen, hij bouwt DTM wagens om. Verder zijn er hier wel mensen op het forum die Verstappen wagens hebben omgebouwd, maar kennelijk hebben ze je post niet gelezen.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
svenkoch schreef:Markopolo; ik zoek met name iemand die voor mij het helmpje kan ombouwen, de rest van de auto doe ik namelijk zelf.
Dus misschien dat je mij als nog kan helpen?
Peter Parker; Kun je mij misschien het adres geven van de gene waar jij jouw modellen laat ombouwen?
Alvast bedankt mannen.
Nee je las het verkeerd, ik laat ze daar bouwen. Dat zijn resin modellen die hij voor me bouwt van b.v. Starter. Sorry.