Welke wagen moet volgens jou geproduceerd worden?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
tom

Bericht door tom »

buttonfreak schreef:Coupe is er wel, ben even kwijt welk merk.
200: SIKU

Ik weet dat er een Coupé is, van Conrad om precies te zijn maar da's het oude model met de smalle bumpers. Ik zoek het latere model met de grote koplampen en de brede bumpers, wat na 1984 is gemaakt.

En wat die 200 betreft: ik bedoel het latere model van na 1983, minder vierkant dan de eerste. Die Siku is trouwens ook niet helemaal meer bij de tijd qua detail, van dat type mag ook wel eens een mooie 1:43 komen (Minichamps?)
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Markopolo schreef:Van mij mogen ze deze wel in 1:18 maken:

en dan van alle drie de films :thump_up:

in 1:43 bestaan ze al, maar foeking moeilijk aan te komen :(

Polo! :thump_up: Inderdaad zeg! Helemaal niet aan gedacht. Heb alle 3 die films hier liggen en wat mij betreft laat maar komen! Al was die laatste een beetje over de top. :D
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Door wie zijn ze gemaakt??? Waarom moeilijk om aan te komen??
Die moet ik hebben...

Idd deel 3 was over de top... maar ze moesten wel... die rupsbanden warden wel vet... maar echt hard ging die niet.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Ze zijn gemaakt door Starter / Provence Moulage, maar ik ben al een tijdje aan het zoeken, en volgens mij is dit merk behoorlijk aan de prijs + dat ik ze bijna nooit tegen kom :(

P.s. Drie vond ik meer meevallen dan 2, die vliegtuigtaxi :snooty:
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Markopolo schreef:Ze zijn gemaakt door Starter / Provence Moulage, maar ik ben al een tijdje aan het zoeken, en volgens mij is dit merk behoorlijk aan de prijs + dat ik ze bijna nooit tegen kom :(

P.s. Drie vond ik meer meevallen dan 2, die vliegtuigtaxi :snooty:

Even een andere vraag. Heb de films nog nooit gezien zijn het leuke films?
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Dit vind ik nog wel een leuke subaru om bij de verzameling te krijgen. Hopelijk ziet Autoart hier wel een leuk project in:

Afbeelding

Dit is een soort Baywatch wagen alleen dan van Subaru....Maja zal toch wel niet komen in 1/18 denk ik helaas...
Afbeelding
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

tom schreef:
buttonfreak schreef:Coupe is er wel, ben even kwijt welk merk.
200: SIKU

Ik weet dat er een Coupé is, van Conrad om precies te zijn maar da's het oude model met de smalle bumpers. Ik zoek het latere model met de grote koplampen en de brede bumpers, wat na 1984 is gemaakt.

En wat die 200 betreft: ik bedoel het latere model van na 1983, minder vierkant dan de eerste. Die Siku is trouwens ook niet helemaal meer bij de tijd qua detail, van dat type mag ook wel eens een mooie 1:43 komen (Minichamps?)

Coupe: Die jij bedoelt is van Welly, 1:64 ongeveer. Je begrijpt, in die schaal ben ik wat meer thuis, vrij ongebruikelijk om in te verzamelen, ik meen ook dat er een 1:43 model van is, Schaback?

200: Dan zou ik het zo niet weten, ik zou weer zeggen Schaback....

St. Paul schreef:

Polo! :thump_up: Inderdaad zeg! Helemaal niet aan gedacht. Heb alle 3 die films hier liggen en wat mij betreft laat maar komen! Al was die laatste een beetje over de top. :D

In Japan zijn ze te koop, maar welke schaal? ik meen 1:43, dat zijn de enige die ik ken, en een setje van 1:64... maar dat is voor jullie niet bepaald de lievelingsschaal

Opel-DTM schreef:

[plaatje]http://www.affichescinema.com/insc_t/taxi.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://www.kitcar43.com/imagenes/novedades/Taxis2.JPG[/plaatje]

[plaatje]http://image.www.rakuten.co.jp/hobby-toraya/img1040876475.jpeg[/plaatje]

Door wie zijn ze gemaakt??? Waarom moeilijk om aan te komen??
Die moet ik hebben...

Idd deel 3 was over de top... maar ze moesten wel... die rupsbanden warden wel vet... maar echt hard ging die niet.

Ik meen dat je ze kan vinden op de site van peugeot Ligne Style..

[MOD-EDIT]: gelieve niet veel plaatjes quoten, en berichten even samengevoegd door schumi28
tom

Bericht door tom »

buttonfreak schreef:Coupe: Die jij bedoelt is van Welly, 1:64 ongeveer. Je begrijpt, in die schaal ben ik wat meer thuis, vrij ongebruikelijk om in te verzamelen, ik meen ook dat er een 1:43 model van is, Schaback?

Van Welly ken ik 'm niet, maar die van Schabak is van het nieuwe, rondere model van na 1988. Ik zoek dus een Coupé GT, het 'vierkante' model, maar van na de facelift van 1984. Die is er niet, op dit moment- nog nooit op een site of een beurs tegengekomen, en ik verzamel al jaren alleen Audi.

Helaas, Schabak heeft 'm niet. Er is een kit van Scala43 maar daar ben ik niet zo enthousiast over.
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

kwiebje schreef:Dit vind ik nog wel een leuke subaru om bij de verzameling te krijgen. Hopelijk ziet Autoart hier wel een leuk project in:

Afbeelding

Dit is een soort Baywatch wagen alleen dan van Subaru....Maja zal toch wel niet komen in 1/18 denk ik helaas...

Niet alleen voor in de collectie maar voor de deur vind ik hem ook wel leuk. Denk niet dat Autoart deze gaat uitbrengen helaas.
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

tom schreef:
buttonfreak schreef:Coupe: Die jij bedoelt is van Welly, 1:64 ongeveer. Je begrijpt, in die schaal ben ik wat meer thuis, vrij ongebruikelijk om in te verzamelen, ik meen ook dat er een 1:43 model van is, Schaback?

Van Welly ken ik 'm niet, maar die van Schabak is van het nieuwe, rondere model van na 1988. Ik zoek dus een Coupé GT, het 'vierkante' model, maar van na de facelift van 1984. Die is er niet, op dit moment- nog nooit op een site of een beurs tegengekomen, en ik verzamel al jaren alleen Audi.

Helaas, Schabak heeft 'm niet. Er is een kit van Scala43 maar daar ben ik niet zo enthousiast over.

Ja, ik zou zweren dat ik die heb gezien van Welly hoor. De Coupe dus. Ik wens je veel succes met zoeken, en anders probeer er zelf een samen te stellen... ?
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

de chrysler 300 c en de rolls royce phantom zelf nieuwe velgen der onder doen en hijs prachtig

Afbeelding

Afbeelding
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

-M3 CSL
-Nieuwe 3-serie
-1-Serie
-5-Serie Touring
-3.0 CSL

Uiteraard allemaal BMW's :roll:
tom

Bericht door tom »

Audi 80 1976-'78
Audi 80 en 90 1987-'91
Audi Coupé GT/Coupé quattro 1984-'87
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Bugatti Veyron 1/18 (beide kleurstellingen)
Mazda rx 8 1/18
Bugatti chiron 1/18
mini cooper s

maja dat zien we allemaal wel in 2005!! 8)
Afbeelding
Plaats reactie