Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De Koenigsegg CCX is het enige straatmodel war bij mij in de vitrines komt pronken. Tenzij AA ook nog een fatsoenlijke Zonda en Gumpert gaan maken, blijft het ook daarbij. Betwijfel of die twee er komen. Ik denk dat het wel meevalt met het deurmechanisme, het is al een ramp om te maken denk ik in 1:18. Ik vind dat ze het goed voor elkaar hebben, zeker als je naar foto's van het 1:1 mechanisme kijkt. In mijn optiek valt het wel mee met 'groot' en 'opvallend'. Als je de volgende afbeelding bekijkt is het ook een behoorlijke balk!
Ik kan in ieder geval niet wachten tot hij EINDELIJKE losgelaten wordt door Autoart!
Mvgr, NEMO
Current collection: 31 models. Latest addition: Exoto Tyrrell 003, Exoto Lotus 72D, Exoto Porsche 935 Turbo, Exoto Porsche 917-30.
Coming soon: CMC Ferrari Dino 156 "Sharknose" #2 I hope...
Volgens mij is "die grote, lelijke en opvallende beugel" inderdaad gewoon van het origineel gepakt, anders zou AutoArt 'm ook niet deze vorm hebben gegeven, maar gewoon een balkje, als je goed kijkt wordt de beugel op het model steeds breder, wat in mijn ogen een teken is dat de originele 1:1 koenigsegg 't ook heeft