Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ik heb er groot respect voor.
Maar ja, ik koop dan ook gewoon kant en klare 1/43's en vind mezelf al heel flink als ik de los bijgeleverde decals op de juiste plek weet te krijgen (en houden... )
Ja op 1:18 is wel het een en ander te realiseren, kleiner wordt het lastig!
Bracer: Ik zou zeggen probeer het eens!
Beetje de tijd voor nemen lukt het wel..
Echte vering is wel vetter ja dan die lompe mecano waar ik het nu mee heb
Die witte decals heb ik uit een sticker geknipt:)
Die strepen zijn inderdaad refelcterend....wel handig als je bij een beletteraar werkt tussen de schooldagen door
En verbouwen van een dodge, altijd, zou het zelf eerder verfraaien noemen.
Marcel.
Laatst gewijzigd door marcel04 op zo 05 dec 2004 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Een Dodge? Waarom wil je daar nog iets aan verbouwen?
Om straks over jouw 1:1 Dodge heen te rijden!
Dat word druk dan. Maar goed, dat ophogen moet toch mooier kunnen. Ik vind het een leuk idee en ik zou er zelf niet opgekomen zijn, maar mischien als je het een kleurtje geeft?
Tsjah het is Meccano he, het is wel zo dat de echte monster trucks vaak een of andere opvulling (vermoed afdekking van onderdelen etc.) en omdat deze dat mist kan het wat kaal aan doen, maar mij hoor je niet klagen
Bracer schreef: het is wel zo dat de echte monster trucks vaak een of andere opvulling (vermoed afdekking van onderdelen etc.)
Doe maar de aandrijving. In het midden zit een tussenbak, en van daaruit lopen naar voren en naar achter de aandrijfassen, die weer bij de wielas aankomen. Kheb even een fotootje gemaakt van mijn Bigfoot model, mischien kun je er iets van afkijken hoe het zit.