Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dank voor de rakties heren
.......en nu dat Ford Mustang GT zich volledig op het Copcar-gebeuren heeft gestort zal ik de Mustang/Shelby traditie verder hoog in het vaandel dragen
Deze ben ik al zo'n twee jaar achter aan't zoeken , de Shelby GT500 Convertible uit 1969 in het Grabber Yellow op 1:18 van ERTL. Een paar keer op ebay achter het net gevist en nu toch in de States ééntje kunnen scoren
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Mooie aanwinst , zekrr het zoeken en wachten waard
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Top dat je hem nog hebt kunnen vinden Guy! Hier hou ik wel van, zo'n lekkere old skool muscle car! En dan ook nog in dit retro-kleurtje, dat maakt m helemaal af
Haha, zeer mooi model, Guy. Ik ben de Mustang nog niet helemaal vergeten hoor Heb dit model zelf in het rood, maar het geel staat hem zeer goed en zomers