Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
ziet er nog steeds goed uit Yelmer ben benieuwd naar de resultaten van het polijsten, zou je in het polijst topic bij de kennisbank je ervaringen willen geven met polijsen in het algemeen en de door jouw aangeschaftte set in het bijzonder?? Ben ook nog steeds aan het bedenken of ik in de toekomst modellen ga polijsten of niet..
...zou je in het polijst topic bij de kennisbank je ervaringen willen geven met polijsen in het algemeen en de door jouw aangeschaftte set in het bijzonder?? Ben ook nog steeds aan het bedenken of ik in de toekomst modellen ga polijsten of niet..
Ik ga binnenkort even een klein verslag toevoegen van de resultaten enz.
Het is iig wel aan te raden!!
Jelmer, dit project vindt zn loop wel zie ik, die lijnen op de auto zijn een goed idee, maar op de foto ziet het idd wat minder uit, lijkt alsof de verf alleen tegen de randjes van de naden aan zit maar ik gelood je op je woord dat het er in t echt beter uitziet. Die lederen straps vind ik ook zeer goed gelukt!