Montezemolo

Wat kun jij wel laten staanPeter Parker schreef: Deze kon ik niet laten staan, ondanks dat ik geen Matchbox spaar.
Ja ik begin al lekker in januari ondanks mijn schrik bij het overzicht.jonnoT schreef:Wat kun jij wel laten staanPeter Parker schreef: Deze kon ik niet laten staan, ondanks dat ik geen Matchbox spaar.![]()
![]()
Heerlijke afwisselende up-date![]()
Nou de verbouwing van onze badkamer en een vakantie naar Fuerte Ventura is eerder de reden van mijn 'afzegging' van Le Mans. We hadden erg de behoefte aan een vakantie met zon en vorige zomer durfden we niet goed verder weg te gaan omdat ik nog veel last hield van mijn blaaskank er. Nu vinden we dat we het verdienen en als het bij het onderzoek in maart weer niet goed is, vermoed ik dat ik niet zo'n duikeling maak dan de vorige keren. Fysiek gaat het gewoon wel beter. De chemo effecten van de afgelopen keren houden een week aan, maar dan is het wel weer goed en de pijnklachten verdwijnen ook wel redelijk snel. In december overleed iemand die ik tijdens de behandelingen heb leren kennen en nu ook is een andere kennis die ik opdeed in het Antonie van Leeuwenhoek erg ziek, dat drukt me met de neus op de feiten. Als het gaat dan moet ik het pakken. Ik werk ook weer bijna volledig, dus dat gaat ook beter. Kreeg wel de WIA papieren, heb ze nog niet doorgelezen, verstop me daar nog voor. Zie het zondag wel.Schumi28 schreef:Leuke aanwinsten, wat vindt moeders de vrouw ervan.
Gaat dit nu ten kostte van Le Mans
excuses, ik begreep het verkeerd.Peter Parker schreef:Ik ga in juli Jan, dus ik ben benieuwd.