neon

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kleineverzamelaar38
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 16 jan 2009 11:20
Locatie: bergen op zoom

neon

Bericht door kleineverzamelaar38 »

ik vroeg me af of er kleine neon tube s zijn te verkrijgen in verschillende kleurtjes voor modellen 1/18.dit om bv gepimpte wagens er nog vetter uit te laten zien.meer ook voor de verlichting aan de onderkant.
:)
thnx
Gebruikersavatar
BasPlankgas
Berichten: 673
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 16:05
Schaal: 1:18
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: neon

Bericht door BasPlankgas »

Ik heb ze wel eens gezien, maar Ik denk dat je beter wat ledjes kan instaleren.
Terug van weggeweest!
Collectie
Gebruikersavatar
jerico
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 19 sep 2007 10:45
Schaal: 1:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: neon

Bericht door jerico »

je heb inderdaad mooie neons die eronder kunnen passen, zijn ongeveer 10 cm lang ik heb ze toendertijd gekocht bij "een grote gigant in ridderkerk"...toen hadden ze ook neonstaven zonder het plexiglas en dan hou je een dunne staaf over van 3/4 mm dik...

greetz,


jerico
Afbeelding
Gebruikersavatar
kleineverzamelaar38
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 16 jan 2009 11:20
Locatie: bergen op zoom

Re: neon

Bericht door kleineverzamelaar38 »

BasPlankgas schreef:Ik heb ze wel eens gezien, maar Ik denk dat je beter wat ledjes kan instaleren.
thnx voor de tip :thump_up: had daar eigenlijk zelf nog niet aan gedacht :thump_up:
Gebruikersavatar
kleineverzamelaar38
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 16 jan 2009 11:20
Locatie: bergen op zoom

Re: neon

Bericht door kleineverzamelaar38 »

jerico schreef:je heb inderdaad mooie neons die eronder kunnen passen, zijn ongeveer 10 cm lang ik heb ze toendertijd gekocht bij "een grote gigant in ridderkerk"...toen hadden ze ook neonstaven zonder het plexiglas en dan hou je een dunne staaf over van 3/4 mm dik...

greetz,


jerico
weet je toevallig ook mischien in wat voor zaak ? :thump_up:
ik zat vanavond op mn werk ook al te bedenken hoe of wat toen een collega ook zei om eventueel ss bij conrad te kijken. :thump_up:
Gebruikersavatar
jerico
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 19 sep 2007 10:45
Schaal: 1:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: neon

Bericht door jerico »

je kan ze vinden in een doodnormale computerwinkel...denk aan.http://www.alternate.nl en de lokale computerbouwer...Het word meestal gebruikt voor casemodding...heb ik zelf nog een flink aantal jaren gedaan...voor het hoe en wat van aansluiten neem ff een kijkje op http://gathering.tweakers.net

Afbeelding

Afbeelding

greetz,


jerico
Afbeelding
Plaats reactie