Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
verstand van autos moet er nog steeds komen
waarom is MB nou altijd een taxi?
logisch antwoord
ze willen geen gedonder met de motor en het ding moet gewoon altijd lopen
fack Audi en BMW met hun k*t D riempjes
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
Klopt, maar dat komt nog wel hoor. Je bent pas 13! Alleen dat je nickname mercedes fan is maakt het misschien wat lastig om objectief naar de zaken te kijken...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Klopt, maar dat komt nog wel hoor. Je bent pas 13! Alleen dat je nickname mercedes fan is maakt het misschien wat lastig om objectief naar de zaken te kijken...
haha ik had het goede verstand van autos al bij me geboorte
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
logisch antwoord
Tuurlijk en daarom stonden al die E-klasse 320 Dieseltjes ook stil in de taxibranch
DE reden dat je minder taxi's met sterallures ziet heeft een woord; betrouwbaarheid. Of moet ik zegge het gebrek er aan
Oude Mercedi waren vaak prachtig en stijlvol, dat is iets waar Mercedes de afgelopen 2 5 jaar krampachtig naar heeft gezocht. En de zoektocht is klaarblijkelijk nog steeds bezig
logisch antwoord
Tuurlijk en daarom stonden al die E-klasse 320 Dieseltjes ook stil in de taxibranch
DE reden dat je minder taxi's met sterallures ziet heeft een woord; betrouwbaarheid. Of moet ik zegge het gebrek er aan
Oude Mercedi waren vaak prachtig en stijlvol, dat is iets waar Mercedes de afgelopen 2 5 jaar krampachtig naar heeft gezocht. En de zoektocht is klaarblijkelijk nog steeds bezig
De waarheid als een koe.
En moet het nog gezegd: die E trekt idd nergens op.
Die kleine Rolls met suicide-doors is een mooie wagen maar die nieuwe E-klasse (na de zeer geslaagde C-klasse) lijkt wel of Chris Bangle zijn intrede bij Mercedes heeft gedaan , nu hij geen scherpe kantjes en losliggende kofferdeksels bij BMW meer mag ontwerpen :doh:en dit dan voor Mercedes een model wat de winstmarges moet hooghouden .De crisis bij Daimler Benz is nu al een zeker feit (al is die er al wel een stuk al aanwezig)
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Ricardo schreef:
Moet zeggen dat Kia goed aan de weg timmert
Tis inderdeed een Ford Ka/Fiestum, maar dat dak is behoorlijk slim en ik vermoed dat deze Kia wel mooie achterlichten heeft.
Qat betreft styling maakt een Kia of Ford inderdaad bar weinig uit tegenwoordig. Erg jammer.
New Edge had Ford moeten doortrekken ipv New Kia Soul.