Hier alvast de eerste foto's van de allernieuwste modellen in mijn collectie. De Exoto Lotus 72D en Tyrrell 003 komen als het goed is morgen binnen dus dan volgen daar de foto's zo snel mogelijk van. Nu in ieder geval wel inclusief de laatste exoto Porsche 935! Enjoy!
- Carousel 1 AAR Eagle, Pancho Carter. (Staat te koop, 40 euro ex verzenden)
- Autoart Porsche 908/3, Elford/Larousse.
- Exoto Lotus 49 & 49B's, alle Graham Hill, 1e foto vlnr: South Africa 1968, Monaco 1968, United States 1968, South Africa 1969.
- Exoto Porsche 917-30, Mark Donahue.
En mijn eigen methode om de neus wat te verlagen, stond een beetje te hoog naar mijn idee:

Let op het ijzerdraadje net rechts boven het voorwiel. Beetje moeilijk te zien want het valt een beetje weg tegen het buizenframe wat min of meer dezelfde kleur is.
- Exoto Porsche 935 Turbo, Sebring Winner 1979, Akin/Wood/McFarlin.
Let ook op de verschillen tussen beide 935's. Sommige details zijn niet te zien op de laatste foto maar het front-grill-mesh, window-netting, schuimrubber frame-bescherming in de cockpit, sideskirts, lamp versus antenne op het dak, en nog een aantal details zorgen er voor dat het niet slechts een ander likje verf is. Dat maakt de Exoto modellen zo interessant vind ik, verschil in versies is niet alleen de livery maar ook de kleine details.
Ik weet het, tis een overvloed aan afbeeldingen, maar in een eigen topic mag dat toch? Daar zijn ze voor als je het mij vraagt. Zoals gezegd heb ik nog een Exoto Lotus 72D en een Tyrrell 003 in bestelling staan, die komen als het goed is vrijdag. Dit was het dan voor nu. Reacties zijn uiteraard welkom!
Mvgr, NEMO

Current collection: 31 models. Latest addition: Exoto Tyrrell 003, Exoto Lotus 72D, Exoto Porsche 935 Turbo, Exoto Porsche 917-30.
Coming soon: CMC Ferrari Dino 156 "Sharknose" #2 I hope...