De concept versie van de Zwart/rode & de productieversie van de Zwart/blauwe.
Binnenkort komt er een zilver/carbon editie (reeds besteld)

Prachtig, niet?
Dank jeTom_Aston-Martin schreef:Prachtige veyrons
Verzameling moet nog groeienKyoshofan schreef:Naar mijn mening vind ik de grijze en de donker blauwe het mooistMooie verzameling Bugatti's
![]()
BBR Ferrari Enzo M.Schumacher edition is inderdaad een heel mooi model, maar op gebied van details vind ik dat de afwerking van de CMC Mclaren SLR toch een stuk hoger ligt, voor een veel lagere prijsnovitec grande punto schreef:mooi rijtje
maar de bbr enzo van schumacher blijft de mooiste
Het is zeker geen lelijke kleurcombinatie hoor, en natuurlijk heeft ieder zijn smaakDennieV schreef:Indrukwekkend ja![]()
Ik ga voor de witblauwe.
Misschien komt de Veyron in die kleurstelling niet als beste naar voren,toch is het wel de kleur die ik neem als ik een Veyron koop (1:18 he)
wouterspiessens schreef:
Staat de Veyron al in bestelling?
Is het de MB S63 AMG met echt lederen interieur? En in welke kleur? Waarschijnlijk nog geen foto's ervan?DennieV schreef:wouterspiessens schreef:
Staat de Veyron al in bestelling?
Nee,heb even een 'modellenstop' (denk ik) vanwege ruimtegebrek![]()
De 1:12 Carrera GT,1:12 BMW Z4 en 1:18 MB S63 AMG zijn de doos nog niet uitgeweest![]()
Alleen als ik een 'buitenkansje' tegen kom koop ik voorlopig nog,en als m'n vriendin & ik eind dit jaar het huis ingericht hebben dan uh...Dan heb ik weer ruimte en hopelijk ook nog geld