Thanx voor de info. Ik moet binnenkort maar weer eens een autobeurs bezoeken, staan vaak ook schaalmodellen zodat ik ze met eigen ogen kan zien. De Cesam vind ik ook niet mooi. Maar de Spyder, Nera en SE zijn toch erg gave Gallardo's. Bovendien zie ik Autoart ze niet snel meer maken. Dat duurt te lang.lambodiecast schreef:Persoonlijk vind ik de Norev modellen héél goed voor hun prijs, ze zijn net niet in het vaarwater van Kyosho of AutoArt, maar stukken beter van bburago of Maisto, zoveel is zeker. wat me wel opviel is dat de witte Murcielago LP640 bvb een stuk beter afgewerkt is dan hun grijze versie, daar is blijkbaar nog redelijk wat verbetering geweest ondertussen.Ruben schreef:Ik twijfel heel om die modellen van Norev aan te schaffen. Vooral de Nera is prachtig. En binnenkort komt de Gallardo SE ook uit in 1/18.
Weet iemand hoe Norev zich kwalitatief verhoudt tov AutoArt en Kyosho?
De Gallardo modellen zijn goed ... maar er zijn twee dingen die me een beetje verbaasd hebben :
1. de grille is eigenlijk een stukje transparant plastic met een raster print erop, geeft de indruk van een grille, maar is het niet.
2. vooral op de Gallardo's kloppen de velgen niet, de originele Callisto velgen zijn platter, die op de Norev geven de indruk van een beetje gebogen te zijn. Maisto bvb heeft de velgen wel perfect op hun Spyder versie bvb.
Maar verder zijn het echt schitterende modellen, en vermits niemand anders deze in 1/18 maakt heb je weinig keuze hé, het dakje bij de Spyder is echt mooi, die Nera is gewoon machtig, de Cesam vind ik niet echt mooi, maar het is een Lambo dus ik heb hem ook gekocht. Nu wachten op de SE versie en de LP560-4 ... en een GT3-R in 1/18![]()
Het is trouwens zo goed als zeker dat AutoArt en Bburago beide met de LP560-4 in 1/18 zullen komen dit jaar, en Mondo Motors zal de Estoque in 1/18 maken tegen mei 2009 ... heb hem al besteld (pre-order natuurlijk) in Duitsland
Ps ik bid mee voor de Gallardo GT3-R uitvoering

Vet trouwens dat de Estoque ook 1:18 komt. Zouden Kyosho en AA zich eens aan moeten wagen. Prachtbak!!