Le Mans 2009

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Le Mans 2009

Bericht door Ferrari10flrb »

De LMP1 is veelbelovend. Mooie livery ook van de Aston Martin
(voor mij is het gewoon een Aston Martin hoor, ondanks het Lola chassis, want anders blijf je aan de gang. De Maserati MC 12 is feitelijk ook een verlengde Enzo)
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Ferrari10flrb schreef:De LMP1 is veelbelovend. Mooie livery ook van de Aston Martin
(voor mij is het gewoon een Aston Martin hoor, ondanks het Lola chassis, want anders blijf je aan de gang. De Maserati MC 12 is feitelijk ook een verlengde Enzo)

LOLA!!! De Larbre Saleen noem je toch ook een Saleen en geen Larbre, of Ford?

Als ze dat chassis nou zelf hadden ontwikkeld of gebouwd, of Lola wél hadden betaald voor het recht om het een AM te mogen noemen, dan was het een ander verhaal geweest!

http://www.autosport.com/news/report.php/id/73521
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Ferrari10flrb
Contacteer:

Bericht door Ferrari10flrb »

1:18 24/7 schreef:
Ferrari10flrb schreef:De LMP1 is veelbelovend. Mooie livery ook van de Aston Martin

LOLA!!! De Larbre Saleen noem je toch ook een Saleen en geen Larbre, of Ford?

Als ze dat chassis nou zelf hadden ontwikkeld of gebouwd, of Lola wél hadden betaald voor het recht om het een AM te mogen noemen, dan was het een ander verhaal geweest!

http://www.autosport.com/news/report.php/id/73521
Pfffffff, wat jij wil hoor. Dan ga ik nu maar eens een aantal MC12's kopen, oeps sorry Enzo's lwb's. :P :)

Lijkt me overigens stug dat men Lola niet hiervoor zou hebben betaald. (maar z' on insider ben ik nu ook weer niet op dit gebied)

Het Ferrari vs Maserati verhaal is natuurlijk een heel andere kwestie! Maar ik vind het gewoon zwak van Aston dat ze ten koste van Lola voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
fish88

Bericht door fish88 »

Zwak? Dat noemt men slim, waarom iets helemaal vanaf de grond af opbouwen terwijl de kennis voorhanden is. En behalve de cockpit is alles door Aston Martin zelf ontwikkeld dus een Lola kan je het eigenlijk niet eens meer noemen.

Dat de directeur van Lola de naam in de wagen wil zien is begrijpelijk, die probeert zoveel mogelijk naamsbekendheid te genereren voor zijn eigen bedrijf. Maar Lola moet niet zeuren dit word al jaren gedaan in de autosport (Zoek maar even na wat de wagen de Acura was van vorig jaar, of zoek maar eens op wat de basis is van de huidige Pescarolo's) en dat zal ook wel zo blijven.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."

Ok jonge! Slim! :mrgreen: :thump_up:

Alles behalve de cockpit door Aston ontwikkeld!? Sure! :lol: :roll:
Afbeelding

flickr op!
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Met kleurtje is tie toch beter te pruimen dan in het zwart:

Afbeelding

Afbeelding

Juk, nee ik ben er geen fan van, wel lekker agressief maar ook gewoon lelijk!
Afbeelding

flickr op!
fish88

Bericht door fish88 »

Die livery is echt lelijk :thump_down: , in zwart was hij nog te pruimen maar nu ik hem zo zie dan ben ik blij dat we Peugeot en Aston Martin nog hebben.
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Tsja, niet echt spannend deze livery.
Die eendenbek is niet echt een toonbeeld van schoonheid.
Die flapjes en dingetjes zijn ook niet echt om naar huis te schrijven.

Kortom; nieuwe Audi :cool:

Ik ben erg benieuwd of de nieuwe bak de legende van de R10 kan herhalen.
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

'k vind het maar niks... R10 vond ik wel gaaf...
Doe mij maar de peug of de Aston (of voor bieck: Lola :mrgreen: )
Afbeelding
Dennis de Kok

Bericht door Dennis de Kok »

Christijan Albers heeft vandaag in het geheim getest voor het Le Mans-team van Colin Kolles. De Nederlander testte vandaag op de Lausitzring met de Audi R10 TDi, waarmee Team Kolles dit jaar mee gaat doen aan de Le Mans-series en de 24 Uur van Le Mans.

Het team van de ex-Formule 1-teambaas en DTM-teambaas Colin Kolles, zal dit jaar aan de start staan met de Audi R10. Het is het eerste prive-team dat een chassis van Audi mag gebruiken. Het fabrieksteam rijdt dit jaar met de R15.

Volgens rtlgp.nl is de test echter niet naar wens verlopen voor Albers. Hi zou van de baan zijn geraakt, waardoor de achtervleugel van de auto zou zijn gebroken. Er zou ook geen reserve-exemplaar meer aanwezig zijn.

Wordt vervolgt...

Bron http://www.autosportweb.nl/lees.php?id=1339
59 x Spark Le mans in mijn verzameling

Verwacht 1 x spark le mans

Afbeelding

Goed bezig Chris! :thump_up2: :mrgreen:
Tom_Aston-Martin schreef:'k vind het maar niks... R10 vond ik wel gaaf...
Doe mij maar de peug of de Aston (of voor bieck: Lola :mrgreen: )
Ik zat vanmiddag nog op deze site: http://www.astonmartinracing.com/eng/thecars Toen stond er alleen Lola, nu staat er: Lola-Aston Martin LMP1 maar hoe dan ook: LOLA!!! :dance: :evil: :twisted: :mrgreen: Niet alleen voor mij maar ook voor je team dus! :thump_up: :mrgreen:
Afbeelding

flickr op!
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Kolles wil de Ollanders wel uitproberen :thump_up:
Christijan Albers en Charles Zwolsman testen dezer dagen op de Lausitzring met de Audi R10 TDI sportwagen, die komend seizoen door het team van Dr. Colin Kolles zal worden ingezet tijdens de races van de Le Mans Series en tijdens de 24 Uur van Le Mans. "Kolles heeft mij gevraagd om de Audi in de nieuwe configuratie voor dit jaar, dus met kleinere achtervleugel, te komen testen, omdat ik vorig jaar al met de auto gereden heb en er dus ervaring mee heb", vertelde Christijan Albers desgevraagd. Charles Zwolsman wilde nog niets over zijn test kwijt. "Laten we over een paar dagen maar telefoneren", aldus de voormalig Champ Car-rijder, wiens contacten met Colin Kolles al dateren uit de tijd dat Zwolsman voor het team van de Duitser in de Formule 3 reed. Tot de andere rijders die bij de sportwagentest in actie komen, behoren Narain Karthikeyan, Michael Krumm en Christian Bakkerud, waarbij de laatste al als rijder is bevestigd. Het team van Kolles test nog tot en met donderdag op de Lausitzring.
fish88

Bericht door fish88 »

Hangt naturlich af hoeveel centen men kan meenemen, Kolles kennende.
Afbeelding
Plaats reactie