Beste F1 liefhebbers,
Na reacties van diverse forum leden om naar de eerste F1 race te kijken van 2009.
Helemaal
Wat heb ik veel akties en inhaalakties gezien.

Natuurlijk mede door het 'push to pass system' wat per ronde voor 6 seconde gebruikt mag worden.
Vette race hoor, totdat de voor de eerste maal de safetycar erin kwam, de mega voorsprong van de kop groep werd in een paar rondes teniet gedaan
Zal dit ooit eens veranderen in de toekomst? Dan blijft het F1 spelletje wel veel eerlijker
@ BrawnGP racing, goed gedaan, petje af, ik begrijp nu ook waarom het Tjernobiel geel op de wagens zitten: de 'beruchte diffuseur' is natuurlijk in de omgeving van Kiev ontworpen met +/- 3000 gamma strallen, geen wonder dat de andere team daar niet in de buurt willen rijden
Ga zeker de volgende race in de agenda plaatsen, ik ben weer terug om meer races te gaan bekijken.
Nu nog een modelauto vraag, mijn mercedes collectie wordt dit F1 seizoen dik uit gebouwd; verwachten jullie ook launch versies, circuit overwinningen en/of liveries met hard en soft banden compound van de diverse teams?
Wordt vervolgd.
Ron