Namacbeurs 4 April

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Smokey

Re: Namacbeurs 4 April

Bericht door Smokey »

Check :D
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
F40F50ENZO
Schaal: 1:18

Bericht door F40F50ENZO »

Zijn er al update's te showen???
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
jochen

Bericht door jochen »

Bondracer schreef:
squadraminiatura schreef:Bijna weer de beurs :D

Guy, ben je herkenbaar bij de snackstand :?: Iets met Aston Martin of wat anders :wink:
Ik heb inieder geval een blauwe Alpine Lowe rugzak bij me.

Heb je trouwens nog succes met het Lagonda model gehad?

Ik zie je zaterdag om 12:00 uur. Met de rest van de crew natuurlijk :mrgreen:

Groeten,
Ferry
Ferry , Ik zal m'n T-shirt met het Bondracer(avatar)-logo aan hebben , zo ben ik voor je herkenbaar, en jammer genoeg heb ik bij Delatour met de Lagonda bot gevangen, staat wel op z'n website maar moet besteld worden maar wist niet zeker of hij deze IXO nog uitgeleverd kon krijgen :evil: , dus misschien verder op zoek in Houten

Tot morgen Ferry en groeten Guy
Afbeelding
i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
rudie20vt
Schaal: 1:43

Bericht door rudie20vt »

ik ben er ook geweest en het was gezellig druk.was om 12.00 uur bij de snackkar maar kon niemand herkennen.
volgende keer maar eens een meeting houden daar denk ik.(met mooi weer daar buiten ergens)
heb er weer wat mooi's weggehaald vind ik zie mij topic.
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=5617
Afbeelding
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

rudie20vt schreef:ik ben er ook geweest en het was gezellig druk.was om 12.00 uur bij de snackkar maar kon niemand herkennen.
volgende keer maar eens een meeting houden daar denk ik.(met mooi weer daar buiten ergens)
wel nog effe met straatauto gepraat ben je naam effe vergeten.
leuk gesprek bij de ingang en zo in het gesprek kwamen we op dit forum waar we allebij lid van waren.
Afbeelding
Bondracer

Bericht door Bondracer »

rudie20vt schreef:ik ben er ook geweest en het was gezellig druk.was om 12.00 uur bij de snackkar maar kon niemand herkennen.
Da's straf da ; heb samen met Daytona69 van 12:00 tot 12:25h aan de snackbar gepost , maar blijkbaar weinig forumvolk gezien , volgende keer zal ik een vlag meebrengen daar de T-shirt blijkbaar nog niet opzichtig genoeg was :D
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
jochen

Bericht door jochen »

ik heb de Minichamps Alfa Romeo 1300 GTA meegebracht(Jagermeister) deze vond ik zéér mooi maar toch niet meegenomen(past niet in de collectie) en de prijs vond ik niet overdreven veel...
Afbeelding
i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
Daytona69
Contacteer:

Bericht door Daytona69 »

Was een mini meeting , denk dat nu er ook een snackcar buiten stond de mensen ons niet gezien hebben , ondanks het duidelijke t-shirt van bondracer. Ben nog Frank van Droomautoos een hand wezen geven

Volgende keer beter , denk dat bij de snackbar(counter) te druk is voor minimeeting en te veel verward wordt met snackkar , volgende keer ergens anders afspreken
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
squadraminiatura

Bericht door squadraminiatura »

Bondracer schreef:
Da's straf da ; heb samen met Daytona69 van 12:00 tot 12:25h aan de snackbar gepost , maar blijkbaar weinig forumvolk gezien , volgende keer zal ik een vlag meebrengen daar de T-shirt blijkbaar nog niet opzichtig genoeg was :D
Helaas is de meeting niet gelukt... :( ik was zelf ook beduidend later aangekomen als gepland.
Ben nog wel direct naar de bewuste snackstand in de hal gelopen, dat was om 13:00 uur :cry:
We zullen dat zeker opnieuw proberen, een volgende keer.

Guy, ben je nog geslaagd voor een Lagonda?
Ik had er 1 gezien op een tafel in de hal achter de snackstand, maar ja, kon jou helaas niet bereiken :(
Die man vroeg er € 25,- voor.

Zelf een goede dag gehad op de beurs, op zondag ook nog naar de Techno Classica geweest :mrgreen:
Updates volgen zo snel mogelijk.

Groeten,
Ferry
Plaats reactie