Formule 1 2009

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
F40F50ENZO
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2009

Bericht door F40F50ENZO »

Formule 1 ....................... Never a dull moment :doh:
:think: Waarschijnlijk wordt dit jaar de pinokkio award uitgereikt aan Louise :wink:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formul ... mclare.xml

Geen idee in hoevere Alonso de waarheid spreekt, maar leek me interesant genoeg om met jullie te delen.

Niek :cool:
Afbeelding
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Zal ongetwijfeld wel een kern van waarheid in zitten maar:

SHUT THE oeps UP, UNIBROW!!! Ga eerst die boter van je hoofd halen! :evil: :thump_down2: :naughty: :nee: :snooty:

Ik vind het een hele aardige kerel hoor, maar iedere keer als ie zn scheur open trekt erger ik me aan hem! :sick:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Wie volgde Andretti en Monotoya ook alweer op in het rijtje Mclarenonwaardig? Oh ja, Alonso. :lol:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Silverarrow
Schaal: 1:43

Bericht door Silverarrow »

Afbeelding
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Silverarrow schreef:http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/0 ... af-krijgt/

http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-34-8619.html

Onvoorstelbaar... Wat probeert de FIA nu eigenlijk te bereiken :nuts: !
gewoonweg McLAREN UIT HET FORMULE1 TE KRIJGEN dan pas zal de MAX blij zijn :thump_down: :thump_down: :thump_down:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Smokey

Bericht door Smokey »

Uitsluiting voor 1 of meerdere races zou het slechtste kunnen zijn wat ze kunnen doen. Dit is een sport voor het publiek!!!!
Het publiek wil sensatie en dat krijg je door een zo groot mogelijk deelnemersveld :!:
Als ze mclaren nu weer een kets geven kon het wel eens zijn dat ze nog 1 keer een vinger oprichten naar max en dat ze dat dan voor de laatste keer doen :x

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

Smokey schreef:Uitsluiting voor 1 of meerdere races zou het slechtste kunnen zijn wat ze kunnen doen. Dit is een sport voor het publiek!!!!
Het publiek wil sensatie en dat krijg je door een zo groot mogelijk deelnemersveld :!:
Als ze mclaren nu weer een kets geven kon het wel eens zijn dat ze nog 1 keer een vinger oprichten naar max en dat ze dat dan voor de laatste keer doen :x

Greetz Richard
dus geen straf denk jij voor deze actie nou daar ben ik het niet mee eens is een behoorlijke leugen vind ik en mag niet gebeuren dus, twee race's bijvoorbeeld achteraan starten is een optie dacht ik.
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

GP2 is nu bezig :drool: :angel:
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

rudie20vt schreef:Dus geen straf denk jij voor deze actie nou daar ben ik het niet mee eens is een behoorlijke leugen vind ik en mag niet gebeuren dus, twee race's bijvoorbeeld achteraan starten is een optie dacht ik.
:eh: Hamilton is toch uit de uitslagen van de GP van Melbourne gehaald? Een derde plek (en 6 punten, die ze dit seizoen hard nodig zullen hebben) verliezen lijkt me straf genoeg. Komt bij dat de Fia blijkbaar niet in staat is om de race de race te laten, en een steeds irritantere drang heeft om haar stempel op de race te drukken. Tegenwoordig kun je beter bij iedere race een ronde voor het einde op de stand-by knop van je tv drukken en de uitslagen pas aan het einde van het seizoen, of beter nog, helemaal niet meer bekijken.
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Precies, en we zitten nu naar 2 wedstrijden te kijken die heel geen wedstrijden zijn, want Brawn, Toyota enz. zijn nog lang niet zeker of ze hun plaats/punten mogen houden, ook voor deze race niet.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Markopolo schreef:Precies, en we zitten nu naar 2 wedstrijden te kijken die heel geen wedstrijden zijn, want Brawn, Toyota enz. zijn nog lang niet zeker of ze hun plaats/punten mogen houden, ook voor deze race niet.
Dit kan Fia nu simpelweg niet meer terug trekken. Hadden ze het op de BBC ook al over, de impact zou nu te groot zijn. Je ziet nu duidelijk welke teams vorig jaar voor het kampioenschap aan het vechten waren en welke teams al met de nieuwe regels bezig waren. En zolang Fia elk jaar of 2 jaar de regels blijft omgooien blijft het rotzooien.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Smokey

Bericht door Smokey »

een straf mogen ze wel geven maar niet uitsluiten voor een race, dat is wat ik gezegd heb.
Als ze dt doen straffen ze het publiek en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Yoehoe :clap: er is al een nieuwe "race" geweest.
Dus water over de baan, so to speak.

De BBC is echt een verademing. Nog even en ik ga vaker kijken als ze niet oppassen.
Goed commentaar, mensen die er wel verstand van hebben. De verschillen tussen de rijders echt laten zien ipv meninkjes geven die nergens op gestoeld zijn. Goede tv en commentaar.

Natuurlijk wel belachelijk om een race te starten op een tijdstip in een land waar moesson een garantie is.
Liever een race op een degelijk tijdstip in Europa dan weer de hele wereld willen bedienen maar dan wel aanpassen voor Europa.Er liggen namelijk nog best leuke banen in Europa zoals Imola, Estoril, Silverstone en de oude Hockenheim :dance:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Liever een race op een degelijk tijdstip in Europa dan weer de hele wereld willen bedienen maar dan wel aanpassen voor Europa.
Agree! :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Plaats reactie