Vraag mbt: "Velgen spuiten van een KYOSHO 1:18 BMW M3 E92"

Plaats reactie
Ferrari 599GTB
Schaal: 1:18

Vraag mbt: "Velgen spuiten van een KYOSHO 1:18 BMW M3 E92"

Bericht door Ferrari 599GTB »

Hallo allemaal!

Nu het 2e project waar ik graag aan zou willen beginnen:

Ik ben in het bezit van een Antraciet kleurige BMW M3 E92 van Kyosho in de schaal 1:18. (zie plaatje)
Afbeelding

Echter lijkt het me gaaf om de velgen ook antraciet te maken. Daarvoor zou ik graag de velgen demonteren en daarna overspuiten.
Maar daarbij komen de volgende vragen bij mij naar boven waarbij jullie misschien wel het antwoord kunnen geven:

- Hoe haal ik de velgen het beste onder mijn Kyosho M3 vandaan?
- Hoe zit het met de BMW logotjes? Zijn deze gemakkelijk te verwijderen en later weer te monteren (en hoe)?

Alvast bedankt!
Tom_Aston-Martin

Re: Vraag mbt: "Velgen spuiten van een KYOSHO 1:18 BMW M3 E92"

Bericht door Tom_Aston-Martin »

volgens mij is het makkelijker als je een potje revell verf koopt, en gewoon de velgen in het antraciet kwast, want de velgen eraf halen is vaak een flink geneuzel!
en de bmw logootjes kun je er volgens mij wel makkelijk af wippen, en laten weer vast lijmen!

(misschien zitten er trouwens onder de logootjes wel schroefjes om de velg los te schroeven, dan is het een stuk makkelijker)
Afbeelding
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Tom_Aston-Martin schreef: (misschien zitten er trouwens onder de logootjes wel schroefjes om de velg los te schroeven, dan is het een stuk makkelijker)
HO STOP! :mrgreen: Zo heb ik de logotjes van mijn M6 verneukt, van de logo's afblijven (als het tenminste nog hetzelfde systeem is als bij de M5 en M6) Gewoon de velg vastpakken en voorzichtig naar buiten trekken! Eitje van een cent! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Contacteer:

Bericht door B(BMW)+B(BENZ)Freak »

1:18 24/7 schreef:
Tom_Aston-Martin schreef: (misschien zitten er trouwens onder de logootjes wel schroefjes om de velg los te schroeven, dan is het een stuk makkelijker)
HO STOP! :mrgreen: Zo heb ik de logotjes van mijn M6 verneukt, van de logo's afblijven (als het tenminste nog hetzelfde systeem is als bij de M5 en M6) Gewoon de velg vastpakken en voorzichtig naar buiten trekken! Eitje van een cent! :thump_up:
Mee eens je kan deze gewoon er af schuiven wel voorzichtig doen, maar daarmee moet je het zeker kunnen. Ik heb ze zo eraf gekregen en je kan ze dan weer netjes spuiten.
==============================
Nieuwe website: https://www.facebook.com/pages/Bbfreaks ... =bookmarks
Plaats reactie