BU's BMW verzameling [Vol verwachting klopt mijn hart...]

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Ik heb al wat leuke modellen gezien van de 325i (paar zwarte, paar rode), vooral in duitsland is hij veel te krijgen :D.

Ik ga er maar eens een paar nachtjes over slapen en dan zie ik wel welke ik doe, tenzij ik van gedachten verander...

BU
CARROS

Bericht door CARROS »

Hey BU ik weet wel iemand bij wie je alle BMW modellen (nieuw) kunt bestellen, werkt privé. Als je geinteresseerd bent pb me dan ff.
Afbeelding
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Nu heb ik geen interesse meer helaas, over 10 jaar ofso doe ik wel een jubileum :oops: .

Welkom CARROS (van het m4m forum, ofnie?), leuk dat er weer een BMW verzamelaar bij is :D.

BU
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Nou, hierbij dan mijn foto's van aanwinsten van de forummeeting :D.

Voor de duidelijkheid: de aanwinsten zijn: de zwarte 6-serie, en de kleine getunede M3.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo, wat vinden jullie ervan? :)
Laatst gewijzigd door BU op zo 19 dec 2004 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Bracer

Bericht door Bracer »

wordt al druk he :wink: zien er toch goed uit die nieuwe aanwinsten :mrgreen: wel mooi zo naast de oude versie!
Afbeelding
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Ja, dat leek me ook heel mooi! Als er interesse is in een groepsfoto, zeg het meer :wink:.

PS: ik heb gister wel iets heel moois gezien in Frank zijn winkel :D: de M3 CSL, nu weet ik dat ik hem zeker moet hebben, dus rond mijn verjaardag heb ik weer een nieuwe aanwinste denk ik :mrgreen:.
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Die nieuwe 6 serie is aardig, maar de oude is zoveel mooier. Echt een goede koop :thump_up:
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

De oude had ik al een tijdje he :wink:.
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Ik ben nog nooit zo vaak het zelfde model in zo'n korte tijd tegen gekomen in de privekollektie's :mrgreen:
Laatst gewijzigd door motorhead op zo 19 dec 2004 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Heheh, :lol:, het viel me al helemaal niet meer op :D.
tom

Bericht door tom »

Hee, zo'n goudkleurige 645 heb ik ook! :D

Is die 3-serie cabrio die met het echte stoffen vouwdak wat niet goed werkt? Staat ook in mijn verzameling, omdat ik het geen lelijke auto vind (voordat elke Sjonnie er 19" velgen onder zette en de ruiten zwart maakte, tenminste) en omdat ik dat bijna werkende dak een leuke gimmick vond.
De mijne is zwart en ik heb het rode interieur ooit grijs gemaakt, vond ik wat minder opzichtig. Best een aardig model nog, ik vind 'm nog steeds leuk om naar te kijken.
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

die 3serie, is helaas zonder werkend dak, en ik heb er niks aan veranderd :wink:. Als je een stukje terug leest, lees je waarom hij voor mij een bijzondere betekenis heeft :lol:.
CARROS

Bericht door CARROS »

Hey BU wordt al een behoorlijk grote verzameling zo!!! Toppie!!!
Afbeelding
W-J

Bericht door W-J »

Mooi model he, die 6-serie :thump_up:
Blijf het een mooie BMW vinden. Mooie BMW-verzameling hoor :thump_up:
tom

Bericht door tom »

BU schreef:die 3serie, is helaas zonder werkend dak, en ik heb er niks aan veranderd :wink:. Als je een stukje terug leest, lees je waarom hij voor mij een bijzondere betekenis heeft :lol:.

Heb ik gelezen, ja. En er is dus ook een versie met een semi-werkend dak (plastic zakje als achterruit, plastic frame maar het wil niet goed strak dicht blijven zitten). Dat model heb ik overigens nooit meer ergens gezien... als er nog eens een forummeeting komt, zal ik 'm eens meenemen.
Plaats reactie