Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja, dat leek me ook heel mooi! Als er interesse is in een groepsfoto, zeg het meer .
PS: ik heb gister wel iets heel moois gezien in Frank zijn winkel : de M3 CSL, nu weet ik dat ik hem zeker moet hebben, dus rond mijn verjaardag heb ik weer een nieuwe aanwinste denk ik .
Is die 3-serie cabrio die met het echte stoffen vouwdak wat niet goed werkt? Staat ook in mijn verzameling, omdat ik het geen lelijke auto vind (voordat elke Sjonnie er 19" velgen onder zette en de ruiten zwart maakte, tenminste) en omdat ik dat bijna werkende dak een leuke gimmick vond.
De mijne is zwart en ik heb het rode interieur ooit grijs gemaakt, vond ik wat minder opzichtig. Best een aardig model nog, ik vind 'm nog steeds leuk om naar te kijken.
die 3serie, is helaas zonder werkend dak, en ik heb er niks aan veranderd . Als je een stukje terug leest, lees je waarom hij voor mij een bijzondere betekenis heeft .
BU schreef:die 3serie, is helaas zonder werkend dak, en ik heb er niks aan veranderd . Als je een stukje terug leest, lees je waarom hij voor mij een bijzondere betekenis heeft .
Heb ik gelezen, ja. En er is dus ook een versie met een semi-werkend dak (plastic zakje als achterruit, plastic frame maar het wil niet goed strak dicht blijven zitten). Dat model heb ik overigens nooit meer ergens gezien... als er nog eens een forummeeting komt, zal ik 'm eens meenemen.